bbios Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Fornøyd med Apple Music kontra Spotify btw? (Litt sånn sidetrack, men la gå) Var fornøyd med Apple Music, simpel app (smak og behag da) Men bytta til ny iPhone og ble ik å laste ned musikk på nytt samt kortet mitt gikk ut og tilfeldigvis så hadd Spotify tilbud på 9kr for 3 mnd for nye abonnementer, etter d har jeg bare hatt den. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Litt skuffende artikkel, jeg trodde dere faktisk hadde testet at man får den bedre kvaliteten man betaler for. Kanskje noe dere kan teste ut senere? 1 Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 96 er jo forferdelig dårlig, hører man ikke det så kan man liksågodt gå rundt med en liten lomme radio. Musikken som lages idag er så dårlig at det spiller ingen rolle for de som hører på det allikevel. Det lages mer variert musikk i dag enn noen gang før. Utsagnet ditt er temmelig ignorant. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Det er en innstilling som er meget viktig for å få best lyd i spotify på pc/mac. Jeg vedder på at over 50% av alle som har Spotify Premium ikke har denne innstillingen hukket av! Kan ikke huske om den er hukket av på mobil, men det finner vi jo ut av? Noen som vil gjette? Endret 1. august 2017 av BMWcoupeftw 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 "Set the same volume for all songs"? 1 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 De fleste hører forskjell, men majoriteten gir nok blanke i om man får "CD kvalitet" eller bedre. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 De fleste hører forskjell, men majoriteten gir nok blanke i om man får "CD kvalitet" eller bedre. Bedre enn CD-kvalitet er vel ganske uvanlig.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 De fleste jeg kjenner som ikke har peiling, begynner alltid å laste ned spillelister i "extreme" kvalitet etter de hører forskjellen. Mange er dessverre uvitende Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 96 er jo forferdelig dårlig, hører man ikke det så kan man liksågodt gå rundt med en liten lomme radio. Musikken som lages idag er så dårlig at det spiller ingen rolle for de som hører på det allikevel. Men Spotify tilbyr vel mer enn kun musikken som lages idag ? oh ye: https://open.spotify.com/track/5vQL9uKj3WH96w8SIkrbcE Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 . Mobiltelefoner har datakvote, så extreme er litt bortkastet om man ikke er på wifi. Hørt om Musik Freedom ? Musikkstrømming belaster ikke abonnementet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg