Litejk Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) HeiHar ein Onkyo 7.2 Reciever som eg har plugga inn 4 forskjellige HDMI-kilder(Chromecast, ps4, fiber osv)Har lyst å erstatte denne med noko meir moderne med finare design. Kva alternativ har eg? Har lyst å kunne plugge alle Hdmi-kablane inn i ein boks og få lyden ut på ein lydplanke eller noko lignande, og fortsatt ha kun ein kabel inn i TV. Kva er ei grei løysing?Har forøvrig ein Sonos Play1 som eg er godt nøgd med. Endret 31. juli 2017 av Litejk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Hei Har ein Onkyo 7.2 Reciever som eg har plugga inn 4 forskjellige HDMI-kilder(Chromecast, ps4, fiber osv) Har lyst å erstatte denne med noko meir moderne med finare design. Kva alternativ har eg? Har lyst å kunne plugge alle Hdmi-kablane inn i ein boks og få lyden ut på ein lydplanke eller noko lignande, og fortsatt ha kun ein kabel inn i TV. Kva er ei grei løysing? Har forøvrig ein Sonos Play1 som eg er godt nøgd med. Hvilke høyttalere er tilkoblet receiveren i dag? Ønsker du evt. beholde disse? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Det er ikkje så viktig, men det hadde vore greit. Har to høgtalarar i stereo som ein kompis har produsert. Dei er ikkje store så treng ikkje mykje forsterking. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det er kun receivere og mer kostbare stereoforsterkere som har mulighet for å kjøre HDMI inn og ut. Hvis du ser etter noe som er estetisk penere, kan kanskje denne være et alternativ? https://www.hifiklubben.no/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-avr-hjemmekinoreceiver/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det er kun receivere og mer kostbare stereoforsterkere som har mulighet for å kjøre HDMI inn og ut. Hvis du ser etter noe som er estetisk penere, kan kanskje denne være et alternativ? https://www.hifiklubben.no/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-avr-hjemmekinoreceiver/ Denon har kommet med en Heos planke som har 4 HDMI inn, og 1 ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå