olegunnaro Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Bruker: olegunnaro Deltagernivå: Prosjektoppgave - portretter av folk jeg møter på Utstyr: Yashica 124G ladet med Tmax. Rodinal. Utfordring: Å få tid til å framkalle og scanne bilder. Mellom den 13. og 22. august er jeg på ferie og borte fra både mørkerom og scanner, men tar med meg kameraet. Endret 31. juli 2017 av olegunnaro 5 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Augusts første bilde med Yashicaen ble tatt på slutten av en rull jeg valgte å pushe til ISO800. Jeg må ha vært litt stressa da jeg tok bildet, for likevel greide jeg å undereksponere det. Men jeg liker det likevel. Noen av venner av meg som venter unge: Det bildet jeg likte aller best fra rullen, tok jeg dog noen dager før 1. august. Legger det ved i spoiler: Kollega på pøbb: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Ble helt ok det første bildet, men spoilerbildet er nok enda "bedre", ja.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Er enig i at bildet i spoiler var et hakk bedre, her tilførte støyen bildet en fin effekt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Fine gråtoner i bildet ditt - "støy" synes jeg er veldig vanskelig å hanskes med. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Spennende med en hel-analog fest, blir artig å følge med på. God start, men kanskje en anelse for mye støy for min smak. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Liker begge,men spoilerbildet er jo helt rått! Har desverre aldri fått lært meg kunsten å selv fremkalle mine (analoge) bilder. Men en dag så... Ser fram til flere av dette kaliberet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 En fin start; gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Takk for kommentarer folkens! Har tatt flere bilder, har bare ikke hatt tid til å verken fremkalle eller scanne. Og nå er jeg på ferie. Så det kommer vel en drøss mot slutten av måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Analog foto er ikke alltid like praktisk..? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Nei, det skal være visst. Heldigvis gidder jeg ikke stresse sjøl - deadlines har jeg nok av i hverdagen. Plutselig kommer det bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå