banana20 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg kjøpte en monitor fra Elkjøp nylig. En ganske dyr en vel og merke. Denne ble satt ned 1500kr i pris 2 dager etter jeg kjøpte den. Jeg føler meg både snytt men samtidig er jeg strålende fornøyd med kvaliteten på denne. Hva mener dere? Burde jeg fått beskjed fra ansatte om å eventuelt vente da denne kanskje kan bli en annonsert vare? Er usikker på hvordan policyen er for dette, men jeg regner med de kunne fange opp dette to dager i forveien. Vurderer å benytte meg av 100% fornøyd-garantien, men er som sagt også veldig fornøyd med skjermen. Mest prinsippsak i grunn. Takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Dette er veldig enkelt: gå tilbake til butikken og vis til at prisen er lavere nå, så får du igjen mellomlegget. Enkelt og greit Endret 31. juli 2017 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Benytt deg av prisgaranti i stedet, så får du 1500kr tilbake https://www.elkjop.no/cms/elkjop-prislofte/elkjops-prislofte-til-deg/ "Hos Elkjøp skal du være trygg på at du får verdi for pengene og markedets laveste priser. Derfor har vi et prisløfte hvor vi matcher prisen til norske konkurrenter. Dette gjelder også i 30 dager etter du har handlet. Finner du varen billigere i den perioden, betaler vi deg bare tilbake differansen. " Her må de jo bare matche seg selv. 1 Lenke til kommentar
banana20 Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Dette er veldig enkelt: gå tilbake til butikken og vis til at prisen er lavere nå, så får du igjen mellomlegget. Enkelt og greit Benytt deg av prisgaranti i stedet, så får du 1500kr tilbake https://www.elkjop.no/cms/elkjop-prislofte/elkjops-prislofte-til-deg/ "Hos Elkjøp skal du være trygg på at du får verdi for pengene og markedets laveste priser. Derfor har vi et prisløfte hvor vi matcher prisen til norske konkurrenter. Dette gjelder også i 30 dager etter du har handlet. Finner du varen billigere i den perioden, betaler vi deg bare tilbake differansen. " Her må de jo bare matche seg selv. Tusen takk skal dere ha! Dette var jeg ikke klar over:) 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Her må de jo bare matche seg selv. Nei, det står konkurrenter. 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvilken skjerm er det snakk om forresten? Er på utkikk etter en ny PC-skjerm selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ja benytt deg av angreretten, så kjøper du den på nytt etterpå. 1500,- spart. Slik jeg har forstått det er det ikke alltid de ansatte vet nårtid en vare blir nedpriset. Bedrifter har en egen markedsføringsavdeling som tar seg av slik. Lenke til kommentar
Ketil_H Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Dette har hendt meg før. Viste frem kviteringen og fikk igjen penger. Null stress, ingen sure miner Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Her må de jo bare matche seg selv. Nei, det står konkurrenter. Kunden kan jo bare levere inn TVn og kjøpe den igjen til samme pris.. Så det er jo bare tullete for kunden å måtte gjøre dette i praksis.. Holder massevis med kvittering.. Har jobbet på elkjøp selv, bare å komme innom med kvitteringen så er det null stress å kreditere en TV samt selge den til samme kunde på ny til rimeligere pris om den har gått ned.. Så får de en tilgodelapp hvor de kan kassere ut i kassen MEN, jeg husker det var en kunde som kjøpte en TV til nesten 50 000,- kroner, uken etter var den annonsert til 35 000,- Selger var livredd for at kunde skulle nettop gjøre det, komme inn å få 15 000,- kroner, kunde gjorde dog aldri det Lenke til kommentar
banana20 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Hvilken skjerm er det snakk om forresten? Er på utkikk etter en ny PC-skjerm selv. Asus ROG Swift PG279Q (1440p - IPS Panel) Lenke til kommentar
banana20 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Tusen takk til alle som har svart! Ringte Elkjøp Service og fikk beskjed om at jeg kunne benytte hvilket som helst varehus for dette. Det ble dermed en tur innom Elkjøp i dag. Et par turer for å være nøyaktig. Dette skulle jo egentlig være en easy fix, men da jeg gikk til nærmeste Elkjøp (Lade) fikk jeg beskjed om at jeg måtte dra dit jeg hadde kjøpt den (som da er ca 3 ganger så lang avstand fra der jeg bor, og på motsatt side av byen), i tillegg litt vanskelig å få kontakt med medarbeider. Jeg vil i allefall få muligheten til å skryte av servicen på Elkjøp Tiller, dyktige og trivelige folk som tar service på alvor! Ingen sure miner fra Lade dog. Endret 1. august 2017 av Sisto90 Lenke til kommentar
banana20 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Hvilken skjerm er det snakk om forresten? Er på utkikk etter en ny PC-skjerm selv. Asus ROG Swift PG279Q (1440p - IPS Panel) OBS! Dette er en annonsert vare og tilbudet gjelder t.o.m førstkommende Lørdag fikk jeg beskjed om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå