OleNord Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Fører feminisme og innvandring til dårligere psykisk og fysisk helse blant innenlandske menn? Å en gang hevde at disse aspektene ikke har vært negative for norske og vestlige menn er helt feil. Noe av det verste og mest truende for menn gjennom historien har vært store forflyttinger av mennesker. I dag skjer det i en enorm skala, noe som helt klart gjør dem mer nervøse ovenfor fremtiden, fred og fordragelighet. Ikke minst i forhold til det å bli erstattet som folkegruppe. Feminisme er minst like skadelig. I den form at det reduserer andelen menn som kan få barn og gjør flere menn fattigere. Jeg tror at feminisme og innvandring er noe av det mest skadelige for den nasjonale fysiske og psykiske helsen siden svartedauden, og har ikke minst redusert fertilitet dramatisk. Er ikke det her helt idiotisk? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reg2000 Skrevet 31. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2017 Nei det er ikke "feministenes" skyld at du ikke får deg dame. 12 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Er ikke det her helt idiotisk? Jo, definitivt. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ja, så slutt å bry deg om nasjonen, innse at du er et individ og konsentrer deg om det. Føler du deg utilfreds med hvor du er kan du ta resursene dine og dra et annet sted du har lyst, forlat dette landet du ikke engang liker. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Fører feminisme og innvandring til dårligere psykisk og fysisk helse blant innenlandske menn? Trolig for mange. Men mange har evne til å ikke la seg påvirke av slike ting. On a side note: Innvandring trenger ikke være negativt, men i dag har innvandring blitt synonymt med ukontrollert masseinnvandring fra ekstremistområder. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) slutt å bry deg om nasjonen, innse at du er et individ og konsentrer deg om det. Jeg tror ikke dette er så enkelt for mange. Mange av oss er veldig individualistiske og bryr oss ikke om slike ting som nasjonalt fellesskap og kultur, men for mange er dette veldig viktig. Det er litt primitivt, men sånn er det. Endret 31. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 slutt å bry deg om nasjonen, innse at du er et individ og konsentrer deg om det. Jeg tror ikke dette er så enkelt for mange. Mange av oss er veldig individualistiske og bryr oss ikke om slike ting som nasjonalt fellesskap og kultur, men for mange er dette veldig viktig. Det er litt primitivt, men sånn er det. Og hva skal jeg gjøre med det? Da det er jo kanskje det som er problemet dems da. Du kan ikke forvente at andre skal endre seg fordi du har et problem som følge av hva de gjør som overhode ikke har noen direkte innvirkning over deg. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Og hva skal jeg gjøre med det? Du får ikke gjort noe med det. Menneskets natur lar seg ikke endre over natten. Vi er resultater av milliarder av år med evolusjon, og primitive stammeinstinkter finnes i de fleste av oss. Selv om hyperindividualister ikke liker dette bør de likevel erkjenne det. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ja, feminisme har i stor grad ødelagt det sosiale vevet og relasjonsdynamikken som har bestått siden tidenes morgen.Ja, innvandringen ødelegger dette ytterligere, særlig fordi rundt 85%+ av de som kommer er hannkjønn. Du må derfor lære deg kunsten å være en alfahann. Kvinner er i likhet med menn programmert når det kommer til sex. Menn er villige til å gjøre hva som helst for å få seg en vakker og ung dame. Kvinner har i dag større valgfrihet og ønsker som regel ikke barn. De ser derfor etter partner på samme måte menn gjør.Kvinner, uansett hva de sier, liker menn som er kjepphøye skjørtejegere og som er ressurssterke. Ressursene kan ta forskjellige former. Fysiske, intellektuelle eller materielle. Ingen vil ha noen som syter og klager på at de ikke får seg dame. Man up Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kan noen gi en kortversjon av hva som menes med "feminisme" i denne tråden? Virker litt forvirrende dette. Sutrer trådstarter over at han ikke finner en *norsk* dame? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kan noen gi en kortversjon av hva som menes med "feminisme" i denne tråden? Feminisme anno 2017 er en ulovlig autoritær og hatefull ideologi som skylder på hvite menn for alt som går galt i verden, og man har et hierarki og en hakke-orden som bestemmer hvor verdifult et menneske er, hva de har lov til å ytre og hvordan de kan utfolde seg. Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. Det er i så fall et paradoks ja. Hvis feminismen eksisterer på hvite menns nåde, betyr ikke det at feministene har et poeng? Hvorfor skal hvite menn bestemme hva kvinner - uansett farge - driver med? Jeg er som kjent ikke noen tilhenger av feminismen eller annen kjønnskamp. Men det er da vitterligen ikke opp til meg å bestemme, selv om jeg er både hvit og mann. Geir 2 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kan noen gi en kortversjon av hva som menes med "feminisme" i denne tråden? Feminisme anno 2017 er en ulovlig autoritær og hatefull ideologi som skylder på hvite menn for alt som går galt i verden, og man har et hierarki og en hakke-orden som bestemmer hvor verdifult et menneske er, hva de har lov til å ytre og hvordan de kan utfolde seg. Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. re.jpg Du burde se til India og Israel som eksempel på feminisme i andre kulturer, India spesielt., og det finnes ikke en instutisjonell makt blandt hvite menn, dette er individer som har makt. Dette er det fantomet som feminister sloss imot "Patirachy", de ser at det er statisitisk så og så mange menn med makt og deduserer dette via sin kollektivisme at det er også en form for kollektivisme og de må sloss mot dette. Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. Det er i så fall et paradoks ja. Hvis feminismen eksisterer på hvite menns nåde, betyr ikke det at feministene har et poeng? Hvorfor skal hvite menn bestemme hva kvinner - uansett farge - driver med? Jeg er som kjent ikke noen tilhenger av feminismen eller annen kjønnskamp. Men det er da vitterligen ikke opp til meg å bestemme, selv om jeg er både hvit og mann. Geir Det finnes ikke noe patriarki som bestemmer over kvinner i vesten, man kan selvfølgelig diskutere dette om araberlandene, men man kan komme til en merklig konklusjon selv der. Du burde ta en titt innom "A voice for men" og se om du ikke vil revurdere din posisjon ang. "Ikke tilhenger av noen form for kjønnskamp" og kanskje se dokumentaren "The Red Pill" av Cassie Jay Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Feminisme anno 2017 er en ulovlig autoritær og hatefull ideologi som skylder på hvite menn for alt som går galt i verden,Ulovlig?Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg tror ikke dette er så enkelt for mange. Mange av oss er veldig individualistiske og bryr oss ikke om slike ting som nasjonalt fellesskap og kultur, men for mange er dette veldig viktig. Det er litt primitivt, men sånn er det.Og hva skal jeg gjøre med det? Da det er jo kanskje det som er problemet dems da. Du kan ikke forvente at andre skal endre seg fordi du har et problem som følge av hva de gjør som overhode ikke har noen direkte innvirkning over deg. Kollektivister mener at både de selv og andre skal føye seg etter kollektivet, dvs de må føye seg, eller de andre må føye seg, når det er uenighet. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. Det er i så fall et paradoks ja. Hvis feminismen eksisterer på hvite menns nåde, betyr ikke det at feministene har et poeng? Hvorfor skal hvite menn bestemme hva kvinner - uansett farge - driver med? Jeg er som kjent ikke noen tilhenger av feminismen eller annen kjønnskamp. Men det er da vitterligen ikke opp til meg å bestemme, selv om jeg er både hvit og mann. Geir Hvis menn ikke lar feminister bestemme over dem, så bestemmer menn over feminister /kvinner? Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Feminisme anno 2017 er en ulovlig autoritær og hatefull ideologi som skylder på hvite menn for alt som går galt i verden, og man har et hierarki og en hakke-orden som bestemmer hvor verdifult et menneske er, hva de har lov til å ytre og hvordan de kan utfolde seg. Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. re.jpg Du burde se til India og Israel som eksempel på feminisme i andre kulturer, India spesielt., og det finnes ikke en instutisjonell makt blandt hvite menn, dette er individer som har makt. Dette er det fantomet som feminister sloss imot "Patirachy", de ser at det er statisitisk så og så mange menn med makt og deduserer dette via sin kollektivisme at det er også en form for kollektivisme og de må sloss mot dette. Det er i så fall et paradoks ja. Hvis feminismen eksisterer på hvite menns nåde, betyr ikke det at feministene har et poeng? Hvorfor skal hvite menn bestemme hva kvinner - uansett farge - driver med? Jeg er som kjent ikke noen tilhenger av feminismen eller annen kjønnskamp. Men det er da vitterligen ikke opp til meg å bestemme, selv om jeg er både hvit og mann. Geir Det finnes ikke noe patriarki som bestemmer over kvinner i vesten, man kan selvfølgelig diskutere dette om araberlandene, men man kan komme til en merklig konklusjon selv der. Du burde ta en titt innom "A voice for men" og se om du ikke vil revurdere din posisjon ang. "Ikke tilhenger av noen form for kjønnskamp" og kanskje se dokumentaren "The Red Pill" av Cassie Jay Det finnes vel stater(instutisjoner), bestående av en gruppe/flere grupper av mennesker(ofte med menn i overtall) som samarbeider om å styre samfunnet/fordele godene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Paradoksalt nok er det kun fordi hvite menn tillater det at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen. Ingen annen kultur tillater feminisme. Det er i så fall et paradoks ja. Hvis feminismen eksisterer på hvite menns nåde, betyr ikke det at feministene har et poeng? Hvorfor skal hvite menn bestemme hva kvinner - uansett farge - driver med? Hvis menn ikke lar feminister bestemme over dem, så bestemmer menn over feminister /kvinner? Nei, men han sier noe annet: Hvis menn tillater - eventuelt ikke tillater - "at feminisme eksisterer som en bevegelse og et fenomen", så bestemmer de over kvinner. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Det finnes ikke noe patriarki som bestemmer over kvinner i vesten, man kan selvfølgelig diskutere dette om araberlandene, men man kan komme til en merklig konklusjon selv der. Poenget mitt er at det bare et patriarki ville hatt makt til å tillate eller ikke tillate feminisme, eller noen som helst bevegelse hos det andre kjønn. At det eventuelt er hvite menn som "tillater" den, bekrefter dermed det patriarkiet. Det er paradokset... Du burde ta en titt innom "A voice for men" og se om du ikke vil revurdere din posisjon ang. "Ikke tilhenger av noen form for kjønnskamp" og kanskje se dokumentaren "The Red Pill" av Cassie Jay Sorry, jeg har sympati med menn som sloss mot urettferdighet, og kvinner som sloss mot det samme. Barnefordeling, samvær, antatt skyldfordeling osv. er saker hvor dagens og gårsdagens politikere har satt opp mannen til å tape. Men det er et resultat av nettopp kjønnskampen. Den ender bare med tapere, og at mange av dem i dag er menn gjør det ikke mer fornuftig med flere omganger i den kampen. I den grad noen sloss for retten til å bestemme over eget liv og kropp under kjønnsnøytrale lover, så har de min støtte. Den som har trylleformelen for å "nullstille" hele skiten kunne endog få min stemme. Og motsatt, siden folk har skal ha rett til å bestemme over eget liv så må de ha rett til å være feminister eller "mannsaktivister" (har det noen navn på norsk?) så mye de vil. Men de har ikke krav på min støtte, og de burde ikke ha krav på støtte i lovverket heller. Så er ikke livet og tilværelsen rettferdig, og ikke helt kjønnsnøytralt. Men det er ikke primært en ideologisk kamp. Edit: Skal gjerne se litt på The Red Pill. Geir Endret 1. august 2017 av tom waits for alice Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ja, så slutt å bry deg om nasjonen, innse at du er et individ og konsentrer deg om det. Føler du deg utilfreds med hvor du er kan du ta resursene dine og dra et annet sted du har lyst, forlat dette landet du ikke engang liker. Ja, for all del, om man er misfornøyd med tingenes tilstand i sitt eget land skal man iallefall ikke diskutere dette eller ta det opp, da skal man flytte ifølge de "smarte" debattantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå