Christinasw Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hei! Jeg har nylig flyttet inn i ny hybel. Det fulgte med en ubrukt vaskemaskin fra Senz, som dessverre også var uten bruksanvisning. Jeg forstår ikke alle symbolene på den (kun noen få), og ikke noen av de jeg har spurt skjønner de heller. Kan noen tyde dem for meg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du får nok bedre hjelp hvis du legger ut et bilde av symbolene. Lenke til kommentar
Christinasw Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Du får nok bedre hjelp hvis du legger ut et bilde av symbolene. La ved bilde, hvorfor det ikke kommer opp vet ikke jeg... skal prøve på nytt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Slik tolker jeg symbolene.. Vil du gjøre livet enkelt så bruker du bomull 40 eller 60 avhengig av hva klærne tåler av varme, vask lyst og mørkt for seg. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Om du har hele navnet kan man sikkert finne en manuale på nett. Sjekk om står noe mer info om hvilken type det er, så bør det ikke være så stor jobb å finne manualen Lenke til kommentar
Christinasw Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Slik tolker jeg symbolene.. Vil du gjøre livet enkelt så bruker du bomull 40 eller 60 avhengig av hva klærne tåler av varme, vask lyst og mørkt for seg. Untitled.png Takk! Hjelper meg mye Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Manual: https://www.fisherpaykel.com/vault/pdfs/pdf_usecares/HWM80-1401_HWM70-1201_UM.pdf Lenke til kommentar
Christinasw Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Manual: https://www.fisherpaykel.com/vault/pdfs/pdf_usecares/HWM80-1401_HWM70-1201_UM.pdf Var det første jeg fant da jeg søkte også, men den hjalp meg ikke. Har ingenting å gjøre med den vaskemaskinen (Senz WM105FL) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg fant manualen for modellen din på nett. Den er dårlig oversatt fra engelsk og forteller ikke særlig mer enn det jeg forklarte i min tidligere post når det kommer til hva symbolene betyr men den kan være grei og ha skulle du møte på feilkoder eller andre problemer med maskinen. Manualen finner du i vedlegget under Bruksanvisning VASKEMASKIN. Bruker Manuell WM105FL - PDF.pdf.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå