Celestrian Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg vurderer veldig sterkt å begynne å bruke en password manager da jeg begynner å få litt mange å forholde meg til, og det er litt mas (vet ikke om denne heller burde vært i et mobilforum, men prøver her...) Med ny jobb så får jeg også litt flere "devices" å forholde meg til, så jeg vil nok da bruke både windows pc, android og ios, både nettsider og apper. Finnes det én som er rimelig og sikker og som funker flott på de plattformene? Eventuelt som har andre gode forslag...? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Prøv KeePass. http://keepass.info/download.html 1 Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Godt tips, men da ser det ut til at jeg må synkronisere manuelt? Det hørtes ut som litt jobb... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Alle passord er lagret i en kryptert datafil, som du kan kopiere mellom enhetene. Det er riktignok enklere å ha en online tjeneste, men det blir ikke gratis. Og sikkerheten blir aldri helt å stole på. Men hvis det blir valget, hører jeg at RoboForm er det beste. Endret 2. august 2017 av Hårek 1 Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg er også veldig fornøyd med KeePassX. Bruker det på flere Linux-maskiner og mobilen og har den krypterte datafila i Dropbox som uansett synces mellom enhetene. 1 Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Ok, det bør jeg jo kunne overleve... Takk for tips! Lenke til kommentar
timeshift Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg er også veldig fornøyd med KeePassX. Bruker det på flere Linux-maskiner og mobilen og har den krypterte datafila i Dropbox som uansett synces mellom enhetene. KeepassX har ikke hatt noen utvikling siden i fjor og later til å være et forlatt prosjekt, men du kan migrere til KeepassXC som har et godt og aktivt miljø. KeepassXC finnes også tilgjengelig som snap: sudo snap install keepassxc 1 Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 KeepassX har ikke hatt noen utvikling siden i fjor og later til å være et forlatt prosjekt, men du kan migrere til KeepassXC som har et godt og aktivt miljø. KeepassXC finnes også tilgjengelig som snap: sudo snap install keepassxc Takk for tipset. Jeg var ikke klar over at KeePassX var et forlatt prosjekt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-454514 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Er selv fornøyd med LastPass og bruker det gratis til mine 2 PCer + mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå