Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Flott bilde av fossen , den fremstår nærmest talt som et slør . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Pent bilde av slørete foss. Fint utsnitt. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Det er jo litt striper i vannet selv om det minner mye om kremfløte og indisk bomullsmarker. Jeg ville brukt kortere lukkertid og fått livet i vannet bedre fra. Jeg vet at det også er en trend med lange lukkertider på levende vann. Men jeg og flere med meg med litt alder på baken og kanskje også konservative foretrekker levende vann som kommer best fram med korte lukkertider. Ellers ingen problem med utsnitt, komp, og skarphet samt farger her. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Takk for kommentarer, Til Roar, jeg kan var ene med deg men, jeg like å gir sløring i vanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg