Gå til innhold

Trenger hjelp med Asus V8460 DeLuxe

EchoSierra

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å få 3d-brillene til å virke på skjermkortet.

Det hele beror på en feil i softvareoppsettet, men jeg får ikke orden på det.

Er det andre som har erfaring med dette problemet og veit hvordan det skal løses?

Jeg har lastet ned og installert de nyeste driverne fra Nvidia, både for kortet og de spesielle for 3d-brillene.

Problemet arter seg slik at den fliken i egenskaper for kortet som omhandler "Stereo properties" mangler. Alt skulle ligge tilrette for at den skulle være der, men den dukker bare ikke opp. :no:

Brillene virker dersom jeg formaterer og legger inn de gamle driverne som fulgte med kortet, men jeg ønsker å kunne bruke de nyeste driverne.

Hvis jeg prøver å legge de gamle driverne inn uten å formatere, virker ikke brillene, det virker som om systemet ikke ser at muligheten er der og dropper fliken som inneholder valg for stereo bilder.

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker på om det er sånn, men det kan være riktig det.

Jeg har forøvrig prøvd å legge inn flere forskjellige versoner av ASUS sine drivere, men resultatet har vært negativt hele tiden der også.

Nvidia har et eget program som legges inn sammen med driveren, som skal hantere stereo-briller. Dette blir lagt inn, men blir av en eller annen grund ikke konfigurert riktig under installasjonen. Det skulle kommet en flik i kontrollpanel, der man kan velge properties, og skru stereo-features av og på. Denne fliken blir utelatt her hos meg. Det er kjernen på problemet, slik jeg ser det.

Har lagt inn:

45.23_win2kxp_stereo.exe

og

52.16_win2kxp_international_whql.exe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...