Gjest medlem-329093 Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg klør etter å frigjøre over 30 GB lagringsplass på min laptop, men har hørt at jeg må vente en måned til de gamle gjenopprettingspunktene eller hva det er, blir slettet av seg selv. Stemmer det eller kan jeg opprette et gjenopprettingspunkt nå og slette de gamle? Hvordan unngår jeg å slette det punktet jeg oppretter forresten? Har akkurat installert creators update, for ca. en uke siden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Søk etter disk cleanup eller diskopprydding fra start-menyen Bytt til fanen more options Trykk på den nederste clean up, og bekreft spørsmålet som dukker opp. Dette frigjorde 2 GB på min maskin, jeg formaterte maskinen sist lørdag. Vil du frigjøre mer, så kan du se om du har windows.old mappen. https://www.cnet.com/how-to/how-to-delete-the-windows-old-folder-from-windows-10/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Takk Jeg slettet tidligere versjoner av windows, og merkelig nok var windows.old mappen der ennå, men jeg oppgraderte til windows 10 for ihvertfall et år siden. Men jeg fikk slettet windows.old ihvertfall. Bør jeg slette "Midlertidige windows-installasjonsfiler" og "Windows update-opprydding" også? De tar nesten 5 GB til sammen. Eller bør jeg la dem være? Litt rart at jeg slettet en fil på 22 GB og hadde 34 GB ledig fra før men etter sletting så har jeg 48,6 GB ledig plass... Skulle vært nærmere 56 GB ledig plass...?? Redigert: Jeg slettet midlertidige windows-installasjonsfiler også. Ble ca. 2 GB til ledig plass. Endret 31. juli 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå