Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge Multicom Kunshan P375S for?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvor mye jeg kan selge Multicom Kunshan P375S for i dag?

Multicom Kunshan P375S 17.3" Full-HD Matt, 4. gen Intel Core i7-4700MQ, 16GB, 240GB SSD + 1TB Hdd, 2 x Radeon HD 8970M (CrossFire), DVDRW, Uten operativsystem (P375SM-CFB3)

Den ble kjøpt for 16000kr hos Multicom, men kjøpte på Windows 8 norsk 64-bit og Cooler Master Notepal U3 Notebook Cooler Black Portable Cooling Pad Up To 19" så totalsummen var litt over 17000kr  Da en bør ha en sånn kjøler, har å brukt jevnlig luft rens på viftene i pc'en for å unngå varmeproblemer som kan ta knekken på bærbare.

Den ble kjøpt 30.06.2013, det som er dumt med den er att Windows 10 ikke virker som den skal, pga Multicom ikke har oppdatert drivere for den, med mindre de har sluppet noe i nyere tid.  Vet ikke om dette er noe som kan overkjøres, men sånn den er nå så bør man bruke Windows 8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av linkene dine fungerer hos meg. Men om vi benytter 30% verditap (fra 17000Kr) per år tommelfinger regelen, så havner vi på ~4000Kr. Siden kronen har falt betraktelig siden PC'en din var ny tenker jeg det likevel kan være mulig å få 5-6000Kr for den..

Lenke til kommentar

Ingen av linkene dine fungerer hos meg. Men om vi benytter 30% verditap (fra 17000Kr) per år tommelfinger regelen, så havner vi på ~4000Kr. Siden kronen har falt betraktelig siden PC'en din var ny tenker jeg det likevel kan være mulig å få 5-6000Kr for den..

Ops, de var ikke ment som linker, jeg har bare kopiert deler av bestillings infoen min hos Multicom, de er riktignok linker der, men de linkene fungerer ikke lenger.  5-6000 ja, takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...