jorgis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det ikke sånn at scrollbar-XXXX-color er feil å bruke? Får feil både hos W3C og DW når jeg validerer en .css der jeg bruker det. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det ikke sånn at scrollbar-XXXX-color er feil å bruke? Får feil både hos W3C og DW når jeg validerer en .css der jeg bruker det. Det er ikke feil å bruke, men det er stort sett bare IE som viser det, og det er ikke valid CSS, tror jeg ikke. Men du får pakker på julaften selv om du lager slike scrollbarer. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ble ikke helt ferdig, men du kan jo ta denne koden foreløpig. Husk css-dokumentet som ligger for seg. Det ligger i samme mappe og heter style.css. Fant ikke koden til bildet..... Det er vel bare å få det til å funke i Opera som gjenstår.... Takk!!! Takk!!! Ole Martin Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fant ikke koden til bildet..... .body { text-align: center; background: url('bg.jpg'); background-repeat: no-repeat; background-position: center; } Koden er der... I style.css Du får enten døpe om bildet til "bg.jpg" eller forandre style.css til background: url('bckg.jpg'); Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Toolshed: Bra jobba! Takk! Takk! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Dere kan da ta en titt på hjemmesiden min.... Jeg er veldig fornøyd Blir gla' om jeg får litt konstruktiv kritikk av dere der ute!! Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan godt sentrere den, lage den litt høyere og gjøre "nyheter" litt større. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan ser den ut nå? Har tatt vekk scrollen, sentrert den... Bruker nå include... Mvh. Ole m Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bruker nå include... Ingenting over, ingenting ved siden av! Konge! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Toolshed: Snart ferig med de greiene? Kongeside sier du? Mvh. Ole M Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Blei mye bedre nå. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Toolshed:Snart ferig med de greiene? Sorry... Har ikke fått tid til å se på det ennå. Du har jo kildekoden. Kan du ikke lage en ny tråd her, da? Enden og Polecat og de vet nok svaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå