Harald Brombach (digi.no) Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Billig robot knekket safekoden med en million mulige kombinasjoner på en halvtime 1 Lenke til kommentar
8OVI7VAB Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kult, men lite nyttig utover muligheten til å finne ein kode som er glemt. Min brannsafe står alltid uten kode påslått da den nettopp er en brannsafe og kun inneholder verdipapirer uten verdi for andre. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Virker sikker nok til den prisen. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Enda raskere å bare bruke en vinkelsliper... Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Roboten kan komme over riktig kombinasjon på første, tredje eller tiende forsøket og være ferdig på sekunder. Hvor lang tid det tar kommer an på kombinasjonen. 1 Lenke til kommentar
Don C3 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Enda enda raskere å bruke dynamitt! Vi har vell alle sett Olsenbanden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Dynamittharry var ikke noe særlig flink. Mest full. Og han grein nesten hele filmen fordi han var deprimert og prøvde å ta selvmord på alle mulige måter. Ganske mørke greier egentlig. Endret 3. august 2017 av Bytex Lenke til kommentar
timeshift Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Enda raskere å bare bruke en vinkelsliper... Enda enda raskere å bruke dynamitt! Vi har vell alle sett Olsenbanden Raskest er det å ikke bry seg om andres verdisaker. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Enda enda raskere å bruke dynamitt! Vi har vell alle sett Olsenbanden Ikke så lurt hvis du ikke vil ødelegge innholdet i safen. Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Med informasjonen over, så kan man lage en kodeknekker som hopper over 2 tall for vært tall den prøver, siden safen godtar at man bommer på et tall. Så hvis det er 100 tall med 3 kombinasjoner som man kan dele på 3 fordi 1 tall er verdt 3 , så er det 333.333 ulike kombinasjoner man må teste, kansje minus noen til siden jeg tipper man neppe kan bruke samme tallet? men det skal jeg ikke si med sikkerhet Lenke til kommentar
NPV Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Med informasjonen over, så kan man lage en kodeknekker som hopper over 2 tall for vært tall den prøver, siden safen godtar at man bommer på et tall. Så hvis det er 100 tall med 3 kombinasjoner som man kan dele på 3 fordi 1 tall er verdt 3 , så er det 333.333 ulike kombinasjoner man må teste, kansje minus noen til siden jeg tipper man neppe kan bruke samme tallet? men det skal jeg ikke si med sikkerhet Det gir i praksis 33.3 tall. Runde opp til 34. Med 3 tall i hver kombinasjon får vi 39304 mulige kombinasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå