Gå til innhold

Billig robot knekket safekoden med en million mulige kombinasjoner på en halvtime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med informasjonen over, så kan man lage en kodeknekker som hopper over 2 tall for vært tall den prøver, siden safen godtar at man bommer på et tall.

Så hvis det er 100 tall med 3 kombinasjoner som man kan dele på 3 fordi 1 tall er verdt 3 :), så er det 333.333 ulike kombinasjoner man må teste, kansje minus noen til siden jeg tipper man neppe kan bruke samme tallet? men det skal jeg ikke si med sikkerhet :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Med informasjonen over, så kan man lage en kodeknekker som hopper over 2 tall for vært tall den prøver, siden safen godtar at man bommer på et tall.

Så hvis det er 100 tall med 3 kombinasjoner som man kan dele på 3 fordi 1 tall er verdt 3 :), så er det 333.333 ulike kombinasjoner man må teste, kansje minus noen til siden jeg tipper man neppe kan bruke samme tallet? men det skal jeg ikke si med sikkerhet :)

Det gir i praksis 33.3 tall. Runde opp til 34. Med 3 tall i hver kombinasjon får vi 39304 mulige kombinasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...