NeoGeo Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Er det noen der ute som har lcd skjerm og bruker den til og spille 3d spill på? Vet at crt er best til dette, men jeg har lyst på en lcd. Vil bruke den mest til programmer etc, men vil nok spille litt også. Erfaring wanted =) Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei, Har 2 lcd skjermer og bruker dem ofte i spill. Jeg blir ikke plaget av noe etterslep osv. slik som (crt) folk ofte sier at lcd har. Spiller spill som Quake2, Flight Sim 02, Train Sim, RTCW, Midtown Madness 2 osv. Dvs. mange spill med raske bevegelser. Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg kjøpte en Hyundai L70A. Den har ikke noe etterslep, men fargene er helt feil. Alle mørke farger blir sølegrønne, så hvis du skal spille noe litt mørke spill, som feks RTCW, så blir hele spillet grønt. Ulekkert! Denne sølefargen kunne også sees i 2D, og da spesielt på mørke bilder. Det var også noe med fargedyden. Virket ikke som om den klarte å vise så mange farger samtidig. Jeg sendte skjermen tilbake, og nå skal jeg kjøpe CRT! Jeg tror nok det lureste er å vente enda en stund. Til man kan få kvalitets-LCD skjermen til fornuftige priser. -Håvard Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 så lenge du kjøper en kvalitets skjerm så går det nok bra,tviler sterkt på at de lavpris skjermene er noe brae til spilling. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 > >On 2002-03-01 06:23, shahin skrev: >Hei, >Har 2 lcd skjermer og bruker dem ofte i spill. Jeg >blir ikke plaget av noe etterslep osv. slik som >(crt) folk ofte sier at lcd har. Merke? [ Denne Melding var redigert av: Smirnoff på 2002-03-01 08:33 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Har eizo L365 og spiller mye på den. Annbefales. Spill som colin2, serious sam2 går helt fint. Wolfenstein har også fått seg testa her, og det går fint. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 08:07, hasoere skrev:Jeg kjøpte en Hyundai L70A. Den har ikke noe etterslep, men fargene er helt feil. Alle mørke farger blir sølegrønne, så hvis du skal spille noe litt mørke spill, som feks RTCW, så blir hele spillet grønt. Ulekkert! Denne sølefargen kunne også sees i 2D, og da spesielt på mørke bilder. Det var også noe med fargedyden. Virket ikke som om den klarte å vise så mange farger samtidig. Jeg sendte skjermen tilbake, og nå skal jeg kjøpe CRT!Jeg tror nok det lureste er å vente enda en stund. Til man kan få kvalitets-LCD skjermen til fornuftige priser. Den skjermen er riktignok en billigskjerm, men det kan umulig være meninga at den skal være slik du beskriver. For meg virker det som om den skjermen du fikk var defekt Lenke til kommentar
bjsolheim Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har selv en Hyundai l70a og er meget godt fornøyd. Kjører digitalt fra mitt Geforce3 og billedkvaliteten er bare lekker. Har ingen problemer i raske spill, og stiller meg helt ukjent til denne "sølegrønne" fargen som beskrives. Skjermen er meget bra, og at den selges for 6500 er ikke mindre enn utrolig. Bjarte Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: >Har 2 lcd skjermer og bruker dem ofte i spill. Jeg >blir ikke plaget av noe etterslep osv. slik som >(crt) folk ofte sier at lcd har.Merke? > 2stk 15" Blue Solutions (3950kr/stk) (bruker dual + 24" tv pga lyd/bilde/videoredigering) Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 11:09, Anders Leipsland skrev:Den skjermen er riktignok en billigskjerm, men det kan umulig være meninga at den skal være slik du beskriver. For meg virker det som om den skjermen du fikk var defekt Det kan godt være at den skjermen var defekt, men jeg fikk allikevel nok. Jeg kommer ikke til å kjøpe meg noe LCD igjen. Kanskje om noen år, men ikke nå... -Håvard Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 CRT! Quote: On 2002-03-05 00:42, shahin skrev: Quote: >Har 2 lcd skjermer og bruker dem ofte i spill. Jeg >blir ikke plaget av noe etterslep osv. slik som >(crt) folk ofte sier at lcd har. Merke? > 2stk 15" Blue Solutions (3950kr/stk) (bruker dual + 24" tv pga lyd/bilde/videoredigering) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 har hørt at crt er best på mørke bilder?? klarere en lcd på det!!!! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Tok med meg en lcd skjerm på lan engang.. Vistnok er det en targa V15 billigskjerm... Men det var så mye "etterslep" og den var direkte ubehagelig å spille med... Kjørte hjem for å hente min gode gamle crt igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå