AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Er jævlig urettferdig. Trener som faen, alle sier jeg er kjekk osv, er hyggelig. Men jeg må alltid ende om med digre kvinnfolk, hele forbanna tida. Blir mer eller mindre oversett av de skikkelig fine. Det irriterer meg grenseløst. Føler meg voldtatt hver gang jeg har ons for jeg vil egentlig ikke være i nærheten av noen som ikke tar vare på sin egen helse. Jeg er vel sikkert litt "sosialt tilbakestående" og utseende betyr liksom ingenting da? Vi lever jo i en verden der utseende er alt. Hvorfor slipper ikke jeg unna med å bare være good looking? Fordi jeg er mann? Dette er noe herk. (Forresten, trenger ikke poste sånt som "høres ut som du har en ræva overfladisk personlighet, sikkert derfor". Er ikke sånn in real life så det gjelder ikke.) Anonymous poster hash: c4566...5c9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du har sikkert fått rykte på deg som veldedighetspuleren. Hvorfor gidder du å ha ons med uattraktive damer i det hele tatt hvis det er så ille? 6 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Selvoppfyllende profetier kan du lese om. 8 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Føler meg voldtatt hver gang jeg har ons Vi lever jo i en verden der utseende er alt. (Forresten, trenger ikke poste sånt som "høres ut som du har en ræva overfladisk personlighet, sikkert derfor". Er ikke sånn in real life så det gjelder ikke.) Anonymous poster hash: c4566...5c9 Høres ut som du har full kontroll ja.. 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor i allverden tar du med deg noen du ikke synes er attraktive med deg hjem? 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du har sikkert fått rykte på deg som veldedighetspuleren. Hvorfor gidder du å ha ons med uattraktive damer i det hele tatt hvis det er så ille? Funny. Første steg for trådstarter er å slutte å ligge med jenter han ikke er tiltrukket av. Andre steg er å slutte å sutre over at livet er urettferdig. Det er ikke en menneskerett å ligge med pene jenter. Selv om utseende er en faktor, så forblir personlighet og holdning den avgjørende faktoren i møte med kvinnen. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Sist jeg var på fest hos noen så stakk jeg plutselig. La meg på et gjesterom. Etter kort tid så hørte jeg hun dundra opp trappa. Så kom hun inn på rommet og ting bare skjedde. Hjelp meg. Jeg trenger hjelp. hjelp. Vil aldri drikke igjen. Anonymous poster hash: c4566...5c9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du kan bruke kyskhetsbelte og få din mor til å passe på nøkkelen Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 I mine øyne handler det mer om sjarm enn om hvor bra kropp du har når du skal sjekke opp jenter. (Selv om å ha bra kropp kanskje alene kan føre til at ei digg dame vil være med deg..). Du virker ikke å være veldig gammel heller, og umodne gutter som bare bryr seg om hvor bra de ser ut, står ikke så veldig høyt blant mine kvinnelige venner i alle fall. Kanskje holdningen din kan ha noe med at du ikke får de damene du skulle ønske at du fikk? Du MÅ jo ikke ha sex med noen du ikke er bekvem med selv om de vil ha sex med deg. Jeg selv er er relativt stor kar, og mange vil si at kroppen og utseende mitt er "dårlig," men jeg er velstelt, hyggelig, har mye sjarm, humor og tar meg selv lite høytidelig. Jeg trives som den jeg er, og har sjeldent problemer med å få god kontakt med jenter. Målet mitt er sjeldent/aldri ons, men å ha det gøy og å bli kjent med nye mennesker. Kanskje holdningen din kan ha noe med at du ikke får de damene du skulle ønske at du fikk? 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 I mine øyne handler det mer om sjarm enn om hvor bra kropp du har når du skal sjekke opp jenter. Du virker ikke å være veldig gammel heller, og umodne gutter som bare bryr seg om hvor bra de ser ut, står ikke så veldig høyt blant mine kvinnelige venner i alle fall. Kanskje holdningen din kan ha noe med at du ikke får de damene du skulle ønske at du fikk? Ikke i følge TS. (Forresten, trenger ikke poste sånt som "høres ut som du har en ræva overfladisk personlighet, sikkert derfor". Er ikke sånn in real life så det gjelder ikke.) 3 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Urettferdig faktisk. Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 31. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2017 Høyrast ut som at du har ein ræva personligheit, sikkert derfor. 18 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du legger for mye i utseendet både hos deg og andre. Et utseende holder i 5 sekunder hvis det ikke er noe mer å by på. 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Godt utseende hjelper på, men det er nok bare en av flere faktorer. Men sett fra et felles mannlig perspektiv: hver gang du ligger med noen "under din standard" så reduser du standarden for alle gutter. På samme måte som du ikke kan ligge med de "litt digge" damene fordi de superdigge guttene ligger med dem:p Å motvirke dette har selvfølgelig ikke noen hensikt i virkeligheten da det blir som å pisse i havet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Urettferdig faktisk. Hvorfor det? Skal egentlig ha båt, fet bil, fine damer osv men har ikke en dritt, det er noe feil med livet Anonymous poster hash: c4566...5c9 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Du får hva du fortjener. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 1. slutt å ligge med damer du synest er stygge 2. Det går an å seie nei når dei dukkar opp midt på natta 3. prøv deg på fine damer 4. om ingen fine damer likar deg, er det deg det er noko feil med. edit: om du faktisk meiner at det er urettferdig og at du har krav på ting fordi du rangerer deg sjølv som så bra som du seier, viser det ein desperasjon eg godt kan forstå at damer med fleire alternativ velger bort. Endret 31. juli 2017 av Teitgutt 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Urettferdig faktisk. Hvorfor det? Skal egentlig ha båt, fet bil, fine damer osv men har ikke en dritt, det er noe feil med livet Anonymous poster hash: c4566...5c9 Hvorfor? Jeg hadde en del før, men nå har jeg ingen av de tingene og livet mitt har aldri vært bedre 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Hei, Er ferdig med å sutre, takk for svar! Med vennlig hilsen Albert Anonymous poster hash: c4566...5c9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå