Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Danker ut Vipps og Snapchat på nedlastings-topplistene.Laget av én utvikler: Nå tar «mobbe-appen» Norge med storm Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Får kvinner bruke den? 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil noen at andre skal kunne sende meldinger anonymt til dem..? 3 Lenke til kommentar
digimator Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil noen at andre skal kunne sende meldinger anonymt til dem..? Som det står i artikkelen: "Appen ble i utgangspunktet laget for at ansatte skulle få muligheten til å gi anonyme tilbakemelding og konstruktiv kritikk til sjefer og andre autoritetspersoner." 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil noen at andre skal kunne sende meldinger anonymt til dem..? Som det står i artikkelen:"Appen ble i utgangspunktet laget for at ansatte skulle få muligheten til å gi anonyme tilbakemelding og konstruktiv kritikk til sjefer og andre autoritetspersoner." Takk. Jeg skjønte den opprinnelige intensjonen med appen. Når den lastes ned i så store antall regner jeg jo derimot med det ikke er til denne opprinnelige bruken. 3 Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil noen at andre skal kunne sende meldinger anonymt til dem..? Som det står i artikkelen:"Appen ble i utgangspunktet laget for at ansatte skulle få muligheten til å gi anonyme tilbakemelding og konstruktiv kritikk til sjefer og andre autoritetspersoner." Takk. Jeg skjønte den opprinnelige intensjonen med appen. Når den lastes ned i så store antall regner jeg jo derimot med det ikke er til denne opprinnelige bruken. Folk er vel nysgjerrige på hva andre synes om dem, da. Erlend Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil noen at andre skal kunne sende meldinger anonymt til dem..? Som det står i artikkelen:"Appen ble i utgangspunktet laget for at ansatte skulle få muligheten til å gi anonyme tilbakemelding og konstruktiv kritikk til sjefer og andre autoritetspersoner." Takk. Jeg skjønte den opprinnelige intensjonen med appen. Når den lastes ned i så store antall regner jeg jo derimot med det ikke er til denne opprinnelige bruken. Folk er vel nysgjerrige på hva andre synes om dem, da. Erlend Tydeligvis. Personlig tenker jeg en må være usedvanlig naiv og blåøyd om en kun forventer ros og komplimenter på en slik app. 5 Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Får kvinner bruke den? Godt spørsmål, vil ikke tro det selv når vi snakker om landet den kommer fra. Vil uansett tro at de ikke har egen mobiltelefon, og eller om de har det så er den sikkert overvåket og sperret for installasjon av sjefen i huset. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hva er denne appen egentlig? Søker opp navn men det står ingenting. Ingen jeg kjenner har appen. Ingen jeg vet om har snakka om appen noensinne. Alle slags navn jeg søker opp har ingen som helst tilbakemeldinger eller noe. For en flopp. Fantastisk 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Så for å bli "mobba" så må man aktivt laste ned appen og lage en bruker med sitt eget navn?! Lol 2 Lenke til kommentar
inside_446359 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Får kvinner bruke den? Har de telefon? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Får kvinner bruke den? Har de telefon? Så lenge den er sømmelig tildekt, så er det innafor 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg vil gjerne bli mobba av denne appen. Hvordan gjør jeg det? 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Latterlig... intelligent lederskap sørger for åpenhet og konstruktiv, saklig kritikk. Det ér egentlig ikke så vanskelig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå