SmellyBean Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hei! Skal igang med å male en lakkert furutrapp, og lurer på om noen har erfaring med dette. Leste en del godt om Bosch PFS 500-E, og tenkte det kanskje var verdt et forsøk. Blir finishen bedre med sprøyte kontra pensel/rull? Skjønner jo det blir en sinnsyk maskeringsjobb, men er det verdt det? https://coop.no/sortiment/obs-bygg/maling-og-tilbehor/maleverktoy/bosch-pfs-5000-e Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Vil maling i det hele tatt sitte på lakkert trapp? Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Bruker selvfølgelig heftgrunn først. Ble anbefalt trestjerner sin. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg gjorde et par forsøk med bosch malersprøyte for å male tak og vegger. Selv når jeg tynnet ut malinge maksimalt av det anbefalte synes jeg sprøytebildet inneholdt mye store prikker. Øeverte7dem inn igjen og fikk pengene tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå