Manlulu Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg tenker å henge opp noen flyers over en tjeneste jeg skal tilby. I den forbindelse så lurer jeg på hva folk tenker om å ha fullt navn på en slik flyer? Det blir et A4 ark, og ikke en stor sirkus plakat. Skal henges opp i Oslo. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Såfremt det ikke er snakk om seksuelle tjenester så vil jeg ikke tro det er noe problem, men det kommer kanskje an på hva slags tjeneste du snakker om. Jeg baserer meg kun på det lille du forteller her. Endret 31. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor skal jeg henge opp flyers om seksuelle tjenester? Si jeg tilbyr gressklipping for eksempel. Det er ikke noe spesielt, men tenker på personvern og lignende. Om noen har noen erfaringer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg tøyset med deg. Gressklipping er typisk noe tenåringer/barn tilbyr, så der tror jeg det holder med fornavn. Hvis det er snakk om mer profesjonelle tjenester så fremstår du nok mer seriøs med fullt navn. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Det beste for å få kunder når du tilbyr gressklipping og slike ting er å gå fra dør til dør og spørre folk. Jeg ville nok vurdert fullt navn da det muligens kanskje virker mer seriøst. Jeg stiller meg tvilende til flyers her i byen der de har et "mistenksomt" firmanavn og useriøs e-post. Navn + telefonnummer er nok det beste. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Jeg er enig i det dere sier. Flyers tas vel generelt ikke på alvor, og om jeg skal gjøre det så burde jeg nok ha med fullt navn. Men hvor mange har vel stoppet opp og sett 2 ganger på noe som helst som blir er hengt opp på vegger rundt omkring? Jeg vet at jeg aldri gjør det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg har gjort det mange ganger, men ikke når det er noen som tilbyr tjenester jeg like greit kan gjøre selv eller finne noen som er anbefalte via interwebben. Som sagt så er det dør til dør som er tingen, da kan du rusle rundt og spørre strategisk fordi du ser hvem hager som trenger en liten fiks. Men med tanke på hvor mye det koster deg å henge opp noen lapper så er det like greit å gjøre det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå