lasse_hansen87 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hei sann. Kjapt spørsmål, jeg har begynt å spille en del planet coaster på pc, via steam. Når jeg er i et spill, og går tilbake til hovedmenyen. Og når jeg er i hovedmenyen på spillet, etter å ha spilt, for så å gå tilbake til skrivebordet, så er det akkurat som alt stopper opp, altså det tar litt tid føre spillet avslutter og jeg kommer tilbake til skrivebordet.. Noen andre som opplever dette? Evt vet hvorfor den er sånn? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Vet ikke noe om PlanetCoaster annet enn at det er på lista over ting jeg må prøve, men er det skylagring på spillet kan det være grunnen til at det tar litt tid når du slår av. Vært borti noen spill som er slik, gta er litt slik om man slår av fra Online, og tror det har med lagring av innhold rett før spillet blir avsluttet helt. Endret 31. juli 2017 av BX3.Moo Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Mulig, men man lagrer når man går ut av selve spillet og til hovedmenyen. Så trur egentlig ikke det er det heller. Kanskje noen med spillet her inne vet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Skylagring skjer etter spillet er avsluttet, dette er det Steam som står for. Hvor mye RAM har du på denne maskinen? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Har 16GB ram. 7700K i7 prosessor. Utrolig irriterende at den står å henger i hovedmenyen føre den går tilbake til skrivebordet når jeg avslutter altså, ingen andre som opplever dette? Endret 31. juli 2017 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Kan du fra hovedmenyen prøve ALT+F4 når du er ferdig med din spilleøkt? Henger det like mye når du bruker ALT+TAB mens du er i spillet? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Skal teste det i kveld, ALT+TAB fungerer normalt når jeg er i spillet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Er det ingen andre her inne som opplever at når man er i hovedmenyen og avslutter tilbake til windows, så bare står hovedmenyen der en good stund føre den brått går til windows skrivebordet. Må nevne at hovedmenyen henger ikke når man avslutter og skal til skrivebordet. Men det tar unormalt lang tid fra jeg trykker på quit to windows, til jeg faktisk kommer til skrivebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå