AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ønsker å høre hva dere mener om å date ei som i dag har sommerjobb hvor jeg jobber. For å gjøre det enda verre er det jeg som har ansvaret/følger opp hun. Hun slutter i løpet av august, og da vil jeg nok neppe se henne noe mer igjen. Det jeg tenker er å be henne om nummeret hennes siste dagen hun er på jobb. Da kan hun gå ut døren å si nei uten at det får noen som helst konsekvenser, forhåpentligvis for meg, men iallfall for henne. Vet at det er mer fisk i havet osv. Men nå synes jeg at vi er veldig like på livssyn og interesser så må jeg si at det er lenge siden jeg har møtt noen jeg liker så godt (hvis jeg i det heltatt hat møtt noen...). Så hva synes dere. Er det innafor å be om nummeret hennes siste dagen? Anonymous poster hash: f91c7...82d 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ja, det ser jeg ingen problemer med. Kjør på! 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hvorfor ikke? Kjør på!! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hvorfor vente til siste dag - spør imorgen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Ønsker å vente til siste dagen hvis det går skeis. Da slipper vi klein stembing (mest for hennes del, jeg bryr meg ikke så mye). Samtidig vil jeg nok stå for evalueringen og eventuell anbefaling min arbeidsgiver gir i attest. Jeg vil ikke at det skal blandes, og jeg ønsker å fremstå mest mulig profesjonell. Så dere mener det er bare å kjøre på? Trodde dette var tabu så det holdt jeg. Anonymous poster hash: c8e9c...e68 Lenke til kommentar
Frankly Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ja, du gjør klokt i å vente til arbeidsforholdet er over og anbefalingen i arbeidsattesten er ferdig utformet og hun har mottatt denne, forutsatt at det ikke er deg som skal være referanse videre. Fram til den tid er ikke maktforholdet jevnt, og det ville være veldig lite korrekt å blande et privat, og kanskje til og med intimt forhold inn i dette. Det skal ikke skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå