1234asdf1234 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Heisann. Sitter her og skal installere prince of persia på maskinen min. Men litt ute i installeringa, kommer det en error opp; sirkulerende overflødighetskontroll error. Søkte litt rundt på google om dette, men fant ikke noe som hjalp. Installeringsprogramet heter installshield. Isoen funket smertefritt på brutterns pc, så skulle jeg prøve, men fikk som vanlig CRC error. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Er det min ram eller harddisk som er defekt? Det tviler jeg egentlig på, siden alt annet funker sånn forholdvis greit.. Det jeg leste om på andre nettsteder, var at jeg skulle slette spesifikke mapper, så skulle alt funke, men det gjorde det ikke. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få dette til å funke? På forhånd, takk. - Eivind Lenke til kommentar
DCreator Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Brant du ISO fila ut på CD? Om du gjorde så, kan det være at CDen fungerer fint på broren din sin pc, mens på din takler ikke CD-ROMen din det av en eller annen dum grunn(vanlig mellom gamle CDROMer og brenneCDer) Hvis du plent skal ha en CD som virker på gamle CDROMer kan du prøve å brenne den ekstra sent, som 1x eller 2x eller noe, garanterer ikke at det virker da, menmen, har vært ute for at det har funket... Ellers kan du mounte .ISO fila med noe som Deamon Tools, overføre den fra broren din sin pc til din via nettverk eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå