Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vet at det går an å holde inne shift knappen. Men det gidder jeg ikke å gjøre hver gang. Jeg husker på Win 98se, var den en innstilling man kunne foreta for å stoppe det helt. Lenke til kommentar
dogger Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 My Computer -> Høyreklikk på cd/dvd-spiller -> properties -> Autoplay -> Select an action to perform -> Take no action -done- Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 det funker ikke!!! hver gang jeg trykker på apply, så gå ut og inn igjen, så er det fremdeles "promt each time" der. Det funker ikke. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Start > Run > regedit: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom Forandre Autorun verdien fra 1 til 0 (null) Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har du winxp pro? Hvis du har det kan du gå inn på start>run>skriv inn gpedit.msc og trykk enter gå inn her: (jeg har engelsk OS) Computer Configuration\Administrative Templates\System\"Turn off Autoplay" dobbeltklikk på denne og sett det til _Enabled_ Hvis du ikke har winxp pro, men bare home gjør du slik: start>Run>skriv regedit og trykk enter [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom] og sett Autorun=0. Lukk regedit. Du må starte enten starte pc'en pånytt for at det skal funke, eller bare lukke og åpne explorer.exe inn på task manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå