jo07 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hei, Jeg har surfet litt i nettbutikkene på jakt etter et kabinett med plass til ATX-kort påhengt et GTX 1070 eller GTX 1080 kort. Videre må kabinettet minst ha plass til 1 stk ekstern 5.25" brønn, 3 stk interne 3.5" brønner, samt rom nok til vannkjøling med minst 3 vifter/radiatorer med 120 eller 140 mm diameter. Vannavkjølingskomponentene tenker jeg å plassere inne i kabinettet sammen med mange av komponentene til "The Alchemist" eller "Capital Offense", som dessverre bare har interne brønner i det anbefalte kabinettet. Jeg har funnet følgende "Corsair Obsedian 450D Midi Tower" som har rikelig med plass til både brønner og vifter til kr 1099,-. Ytre dimensjon BxHxD=210x497x494 (mm). Er dette kabinettet et godt kabinett, eller har noen bedre anbefalinger? Med bedre kabinett tenker jeg på bedre demping av støy og vibrasjoner, samt at det er kanskje er mulig å finne et litt mindre kabinett som fortsatt har plass til innmaten? Glassvegg på venstre side er også best, slik at jeg ikke gjemmer bort innmaten. Takk for svar! Mvh Jo Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Phanteks har mange fine synes jeg, selv har jeg "enthoo Pro" utgaven og er meget fornøyd. Hvis du er litt "lys hore" så er "lux" utgaven ganske jålete. Komplett har stort utvalg Lenke til kommentar
jo07 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Phanteks Enthoo Pro M ser meget bra ut og er også litt rimeligere. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ja det er bare og finne seg en favoritt Lenke til kommentar
jo07 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Har PhanteksEnthoo Pro M ekstern 5.25" brønn? Det synes sånn på bildet men spesifikasjonene nevner ikke dette. Luxe utgaven har 2 stk eksterne 5.25" brønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå