coby Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Noen som har noen bra måter? Har lasta ned før fra torrent, men husker ikke hvilken side det var, og man må vel ha den playeren? Hva bruker dere? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 google , jeg ville ikke beveget meg ut i torrent verdene uten og ha kunnskapen til og gjøre det på egenhånd Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Last ned en torrentklient f.eks. utorrent. Gå inn på en torrentside, piratebay er populær, søk etter det du leter etter, last ned torrentfilen og åpne den med klienten. Så er det bare å vente på at nedlastingen blir ferdig. LAST KUN NED LOVLIG MATERIALE!!!!! Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 google , jeg ville ikke beveget meg ut i torrent verdene uten og ha kunnskapen til og gjøre det på egenhånd Har gjort det, men solgte Macen. Hadde alt der Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Last ned en torrentklient f.eks. utorrent. Gå inn på en torrentside, piratebay er populær, søk etter det du leter etter, last ned torrentfilen og åpne den med klienten. Så er det bare å vente på at nedlastingen blir ferdig. LAST KUN NED LOVLIG MATERIALE!!!!! Men hvilken player skal jeg se filmen i? Må vel laste det og? Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 https://torrentz2.eu/ Er denne siden lovlig? Lenke til kommentar
lals Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 siden er lovlig, er også lovlig å laste ned selve torrent filen. men når du bruker et program som utorrent eller lignende til å åpne torrent filen gjør du noe ulovlig. visst du vil ha en godt program til å spille av videoer anbefaler jeg VLC. Lenke til kommentar
coby Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 siden er lovlig, er også lovlig å laste ned selve torrent filen. men når du bruker et program som utorrent eller lignende til å åpne torrent filen gjør du noe ulovlig. visst du vil ha en godt program til å spille av videoer anbefaler jeg VLC. Så jeg gjør ikke noe ulovlig da? Laster ned bare filmen fra torrentz Lenke til kommentar
lals Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 du laster ikke ned filmen fra torrentz. du laster ned en torrent fil (.tor) når du åpner den i et torrentprogram så gjør du noe ulovlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Moderatormelding Selv om torrenting i seg selv ikke er ulovlig så tillater vi ikke diskusjon rundt piratkopiering. Tråden stenges.Send PM for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg