Petter-Harestad Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Hei, Jeg skulle spille på PS4en min så da jeg logget på brukeren min, var alle spillene låst (en liten hengelås). Jeg klarer heller ikke å logge på PS4 nettverk, når jeg prøver kommer det bare opp feil brukernavn og/eller feil passord. Jeg vet det er rett passord å brukernavn/mail. Når jeg prøver å bytte passord funker det heller ikke fordi jeg får at security spørsmålet mitt er feil, noe som det jeg skriver heller ikke er. Har også fått en mail der det står : Endring av Logg-på ID. Men det har ikke jeg gjort. Så sendte de med en link der det står at visst det ikke er jeg som har byttet må jeg kontakte en link som de har sendt med. Når jeg prøver å gå på den linken står det bare "page not found". Har prøvd å kontakte support, men må skrive inn brukernavn og slikt, men når jeg skriver inn det får jeg bare opp feil ditt og feil datt. Hva kan jeg gjør noen som vet? Endret 30. juli 2017 av Petter-Harestad Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Så lenge du fortsatt har kontroll over epostkontoen som er assosiert med PSN kontoen, så kan du resette passordet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Det virker som om du er blidt hacket. Om jeg har rett, er enn annen ting. Enig med Sir, hvis du fortsatt har kontroll over epostkontoen, eventuelt e-posten din, og om du kan resette. Det er ca. 20-30% for at du faktisk kan være hacket. Som jeg sa, om jeg har rett, er enn annen ting. Håper på at du får fikset problemet. Endret 13. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå