andre007 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg skal begynne på videregående til høsten! På Medier og kommunikasjon! PCen min er ødelagt! Hva anbefaler folk? Må kunne kjøre en del "tunge" video-redigerings programmer! Så lav pris som MULIG! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Dette burde vel egentlig skolen svare på, siden de burde vite hvilke programmer som brukes og hvilke maskiner som egner seg best i forhold til undervisningsopplegget. Kjøper du noe som er billigst mulig kommer du mest sannsynligvis bare til å trenge en bedre når du begynner å få bruk for den. Jeg vil tro du har litt tid til å ordne dette etter studiestart, så jeg hadde nok bare ventet til da. Programvarebruk kommer nok veldig an på hva læreren bruker selv og er komfortabel med, så det er umulig for meg å forutsi noe som helst og derfor gir jeg heller ingen direkte anbefaling. Generelt bør du ikke gå for de aller billigste maskinene. Velg helst en med mye RAM, rask flerkjernet Intel-prosessor og et skjermkort fra nVidia og en IPS skjerm med 1920 x 1080 hvis du vil forhåndskjøpe nå, ellers venter du bare til det foreligger mer info og detaljer fra skolen. Endret 6. september 2017 av vidor Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Får du ikke tilbud om skole-PC igjennom skolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå