jastroem Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det noen som vet om et gratis virus program som er bra? Jan Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 http://www.avast.com/ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hvorfor skal du ha et virus program? Mye bedre å installere et Antivirus program vel! Endret 7. desember 2003 av Solaris Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 He he. Ja det er jo sant. Kanskje derfor jeg ikke blir kvitt virusen på maskinen her. Anti virus program er tingen... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Dette er blitt kåret til verdens beste gratise Anti-Virus program, og det sier jo litt AVG Anti-Virus Endret 7. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette er blitt kåret til verdens beste gratise Anti-Virus program, og det sier jo litt AVG Anti-Virus Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jammen.... Er dette gratis da? Det er to forskjellige versjoner å laste ned. En trial version, og en heilproff. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jammen.... Er dette gratis da? Det er to forskjellige versjoner å laste ned. En trial version, og en heilproff. Bare trykk på linken og så gå på Download. Du må få serialen på mail. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette er blitt kåret til verdens beste gratise Anti-Virus program, og det sier jo litt AVG Anti-Virus Bare sånn for ordens skyld....hvem har kåret dette til beste AV program?? mvh Pantera Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette er blitt kåret til verdens beste gratise Anti-Virus program, og det sier jo litt AVG Anti-Virus Bare sånn for ordens skyld....hvem har kåret dette til beste AV program?? mvh Pantera Uoffisielt, ta det med en klype salt Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 AVG Free Edition CAN NOT BE INSTALLED ON SERVERS FOR ANY REASON. IT CAN NOT BE INSTALLED IN ANY NETWORKED ENVIRONMENT Hvilke pc'er er det som ikke er knyttet til et nettverk i disse dager?! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uoffisielt, ta det med en klype salt Det meste av det som påstås om hva som er best og ikke best her på forumet, pleier jeg ofte å ta med en stor bøtte salt. Det meste blir subjektivt uansett. Har prøvd AVG, men de var så treige til å legge ut nye signatur-filer. Mulig at de har blitt flinkere nå, men jeg kjører for øyeblikket Norton 2002, og er veldig godt fornøyd med det. Har vel bare opplevd å bli infisert én gang på 2 år, og da var det min egen feil. Hadde (pga uvitenhet) slått av auto update av signaturfiler, og etter et par dager, kom det en sånn ****** virus f***, som gjorde at jeg måtte reinstallere hele maskina. Sånn subjektivt sett vil jeg påstå at Norton AV er best, men nå har jeg ikke prøvd så mye annet på en god stund. mvh Pantera Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 http://www.avast.com/ Denne kjører jeg også, men online-scanneren hos symantec og trend micro finner stadig fæle filer i java mappen min. Begynner å lure på om jeg skal kjøpe et annet av-prog. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 AVG 6.0 er gratis for hjemmebrukere da den er jo konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå