kocmoc Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Er det noen måte å hindre at windows kobler seg på internet? Jeg har en stasjonær pc med windows 10 installert. Jeg ønsker ikke å være koblet til internet, men er avhengig av å ha nettverkskortet "enabled" for at enkelte programmer skal fungere. Går det an å deaktivere noen "services" for å hindre automatisk oppkobling så fort nettverkskortet er aktivert? Eller er eneste muligheten å nappe ut ethernetkabelen? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Hvis du setter en fast IP-adresse på kortet men dropper å sette default gateway vil du kunne oppnå det du er ute etter. 1 Lenke til kommentar
kocmoc Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Hvis du setter en fast IP-adresse på kortet men dropper å sette default gateway vil du kunne oppnå det du er ute etter. Takk. Da prøver jeg det:) Lenke til kommentar
blinc Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Kanskje enklere: Huk av for TCP/IPv4 når du ikke vil på nettet. Lenke til kommentar
kocmoc Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Kanskje enklere: Huk av for TCP/IPv4 når du ikke vil på nettet. Det var lurt:) Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå