Corp Por Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hei! Jeg har et ønske om å prøve å bli min egen sjef og jeg har prøvd å lese meg opp på de forskjellige fremgangsmåtene men jeg synes hele greia er veldig avskrekkende og forvirrende. Det hjelper heller ikke at alle rundt meg som har drevet for seg selv beskriver håpløse situasjoner hvor man blir knekket at diverse skatter og pålagte utgifter. Jeg har forstått det slik at jeg må få avtalt et møte med en regnskapsfører for rådgivning men først kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å komme i kontakt med noen her på diskusjon som enten har erfaring med å drive for seg selv og har innsikt i ENK og AS eller rett og slett en regnskapsfører som er interessert i å gi meg litt grunnleggende innføring ifbm mine bekymringer. Jeg setter veldig pris på PM om det er noen som føler seg kyndige. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ikke altfor mange som vet om dette http://www.skatteetaten.no/no/Bedrift-og-organisasjon/ny-som-naringsdrivende/kurs-for-nye-naeringsdrivende/ De vanligste problemene er som du sier diverse skatter og avgifter, det blir tatt opp på disse kursene. Det er faktisk ikke så vanskelig som mange tror, problemet er at mange ikke tar seg tid til å sette seg inn i alt og passer på å sette av en god del kroner til uforutsette ting som skjer når man ikke vet alt. Skatteetaten, Altinn og Brreg har god informasjon og der bør du klare å finne alt du trenger av info. Bruk en del timer der før du starter opp. 1 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hva har du tenkt og starte med? 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Greit å vite om oppstartsmidler og mulighetene rundt det: http://www.innovasjonnorge.no/no/Tags/tilbud/inkubator/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå