Roar Kneppen Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Kubikk 48 = 529A2864 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ja, det kan være kult det, men akkurat her synes jeg det ble litt rotete, og at den røde sykkelen stjal mye oppmerksomhet uten at den bidro med noe lekkert, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Ja, det kan være kult det, men akkurat her synes jeg det ble litt rotete, og at den røde sykkelen stjal mye oppmerksomhet uten at den bidro med noe lekkert, hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke så enkelt å få det som man vil når de står parkert omtrent oppå hverandre så da forsøker man seg med littanderledes. Hadde kanskje vært bedre å legge ut en serie, men ikke alltid antallet man får lov til her er nok heller. Roar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Smaken er som baken. Synes kombinasjonen av knallrødt og blåskjær samt den helt svarte bakgrunn gjør seg veldig bra her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 To motorsykler fanget i et fint lys , synes rød og blåskjæret i den forkrommede sykkelen gjorde hele bildet . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg