Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikkje lyd på optisk utgang på lydkort

Anbefalte innlegg

Sjølvbygd data som hdd med os tok kvelden på fredag. Monterte ny hdd og installerte Windows 7. Har eit eldre Terratec Aureon 7.1 pci lydkort som eg brukar optisk utgang på. Her får eg ikkje lenger noko lyd. Har fått lasta ned og installert fleire drivarar, lydkortet dukkar opp i device manager, eg får muligheiten til å velge mellom utgangane på kortet når eg skal velge kor eg vil ha lyd eller default device. Men uansett kva eg vel, så blir det ikkje lyd på den optiske utgangen. Eg har testa kabelen på annan kilde, og der fungerte den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du 100% sikker på at det er riktig driver. Søk etter fullt navn som står på kortet (på printplaten). Windows kan bomme, da noen lydkort er så like i spesifikasjoner og navn at man får drivere som bare virker generelt.

Men du har altså hentet driver manuelt via terratec.net?? I så fall er det litt rart det ikke virker. Slett alle drivere og prøv på nytt.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Har lasta ned drivar ifra Terratec si heimeside, og prøvd med terratec drivar ifra anna side også. Har prøvd både å installere drivar på nytt og slette all software, ta restart og manuelt velge drivar. Null lyd uansett. Har prøvd å sette alt som default device, og prøvd test på dei forskjellige utgangane. Hdmi får eg ikkje testa faktisk, eller so kom det ingen lyd der heller. Einaste eg får lyd via, er når eg fjernkøyrer i teamviewer.

Einheiten dukkar opp i device manager og ser fint ut, alt av utgangar på kortet dukkar opp under lyd, og eg får lyd i headsett når eg pluggar i portane. Men ingenting på optisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...