Taurean Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Driver og vasker kjøleskapet. Vasker hyllene (både i kjøleskap og fryser) med lunkent vann med litt salmiakk og oppvaskmiddel. Kan jeg skylle disse delene i dusjen? Er vannet i dusjen tilsatt noe som vannet i kjøkkenspringen ikke er, for eksempel mye kalk? Jeg vet at huseier ikke tilsetter kalk i vannet her. Årsaken til at jeg spør er av rent praktiske årsaker, siden delene er så store, og det ville vært lettere å skylle i dusjen - men jeg vil ikke ha dritt inn i kjøleskapet ^^ Alle teorier mottas med takk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Vannet du får i dusjen er det samme du får på kjøkkenet. 2 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Bare å bruk dusjen du. Varmtvannet kommer fra berederen så du får det samme vannet på kjøkkenet som på badet. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Mange takk, godtfolk =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Du må for guds skyld ikke bruke vannet i dusjen. Det er kalibrert for kroppsvask, ikke oppvask eller husvask! Bruk heller batterivann. Da blir det ekstra rent. 4 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg hiver hyllene mine i oppvaskmaskinen. Det går akkurat ei hylle i nedre del, også litt småtteri i hylla over. Men før du gjør dette selv så må du vite om plastikken tåler varmen, og la hyllene tempereres i romtemperatur først så de ikke bli brått oppvarmet. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Bruk heller batterivann. Da blir det ekstra rent. Haha, luring du. Men jeg går ikke på. For jeg vet at batteri er DC, og kjøleskapet AC! Endret 29. juli 2017 av Emancipate 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 På tide å kjøpe nytt kjøleskap Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Artige saker ^^ Bråker like fælt, men rent som nytt! Lukter ikke noe rart, så det fungérte perfekt. Men ja, vurdérer å selge, og kjøpe et mer stillegående. Kanskje greit å gjøre det nå som det er nyvasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå