Gå til innhold

Mennesker eller olje?

14 stemmer

1. 1. Hva bør det satses på?

• Olje
      6
    • Mennesker
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oljen er snart for dyr til å ta opp av Nordsjøen uansett.

Stans innvandringen og sats på menneskene som allerede bor her, på thorium og på sjelde jordelementer.

Vinklingen i artikkelen er dog latterlig. Som om norsk olje og gass- utvinning har skylden for tyfonen som herjet hjemlandet hennes og hvor dårlig forberedt de var.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Retorisk spørsmål? :)

Jo fortere vi får flyttet både subsidier og kunnskap ifra oljesektoren og over til ny energiforskning og nye bærekraftige sektorer, jo bedre vil det være for Norges økonomiske framtid og verdens klima. Her gjelder det å være tidlig ute med å patentere framtidens teknikker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Retorisk spørsmål? :)

Jo fortere vi får flyttet både subsidier og kunnskap ifra oljesektoren og over til ny energiforskning og nye bærekraftige sektorer, jo bedre vil det være for Norges økonomiske framtid og verdens klima. Her gjelder det å være tidlig ute med å patentere framtidens teknikker.

Eller rett og slett patentere i den hensikt i å gjøre patentene brukbare av hvem som helst etterpå. Det gavner menneskeheten.

Endret av G
Lenke til kommentar

Verden satser ikke på noen som helst måte på mennesker. Det eneste som betyr noe er å bruke opp resurser så fort som mulig slik at folk kan skape seg mest mulig profitt ut av de mest meningsløse ting.

Jeg har ikke gitt en stemme siden svaret er åpenlyst men realiteten alikevel er motsatt.

Lenke til kommentar

Det er kun enten-eller for dere? Mennesker eller olje? Eru heelt? Finnes det null nøyanser for deg (dere), VR (og zeebra etc)?

Hilsen en som jobber offshore  :hrm: 

Ikke snakk til meg, snakk til Greenpeace (se artikkel).

PS. Og hvor mange topic skal du opprette hver eneste dag, VR?

Jeg synes ikke jeg oppretter mange topic. Det er andre som er lite aktive. Et forum med titusenvis av brukere burde ha minst 100 nye topic hver dag. Men her opprettes det jo knapt en eneste tråd. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...