Unusual Autistic Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) 1: Er gamer extreme med gforce 1080 grafikk kort fra komplett.no best til budget 3d animering og 3d particle simulering og rendering i blender 3d? 2: Hviss jeg har inni det gamle grafikk kortet gtx 760 fra den gamle pcen min i tillegg til det gtx 1080 som er i den nye, går det fortere å rendere med gpuen da? Endret 29. juli 2017 av Unusual Autistic Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 1) Ja 2) Nei og ja. Men det krever mer arbeid enn det er verdt for å få det til å fungere optimalt. Kjøp ny pc og selg den gamle. Kan bygge maskinen for deg også sparer du noen kroner, send melding om det er av interesse, får ikke sendt deg pm. Endret 31. juli 2017 av Noxz 1 Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 1) Ja 2) Nei og ja. Men det krever mer arbeid enn det er verdt for å få det til å fungere optimalt. Kjøp ny pc og selg den gamle. Kan bygge maskinen for deg også sparer du noen kroner, send melding om det er av interesse, får ikke sendt deg pm. Ok. Nå har jeg sendt deg pm. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 jeg fikk pc av pappa. han ville sette den sammen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå