bavariensis Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Angedalselva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Synes kanskje at stripa av natur på oversiden av elva, topp venstre side altså, at den ble litt smal? Enten skulle det vært litt mer, eller helt borte kanskje? Ellers fin sløring i vannet og fint med blomstene Lenke til kommentar
bavariensis Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Du har helt rett Helene. Jeg oppdaget det dessverre ikke før jeg var inne i Lightroom, burde selvfølgelig tenkt på det når jeg tok bilde. For å rette opp bildet som også var skjevt, måtte noe av toppen på bildet gå tapt. MEN - å kanskje kutte stripa helt er kanskje ingen dum idé... (lagt til ny versjon) En annen ting - er jo en ganske bratt læringskurve dette her, men uansett: jeg slet veldig med eksponeringen ift. å samtidig ha lang nok lukkertid. Måtte opp i f/20-området og ISO 100, likevel ble bildet overeksponert. På tide å skaffe et sånt ND-filter kanskje... Variabelt (Hoya) eller ikke? Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg