thomanil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Får julestemning av Grim Fandango. Løste det i løpet av romjula for noen år siden, tok noen timer av juleferien det. :-) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Unreal Tournament... Har ikke mye med jul å gjøre, men spilte det i HELE jula for noen år tilbake, dermed lager man sine egne assosiasjoner eller så er dette et morsomt julespill: http://www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 nice sabotage .. men for en gangs skyld skvatt jeg ikke.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg husker et spill som her ROTT (Rise of THe Triads) Var ikke det første skytespill hvor en kunne holde en pistol i hver hånd? Jepp, stemmer det. Spillet hadde også meget "fotorealistisk" grafikk og masser av blod. Personlig syntes jeg at hele den såkalte realismen forsvant med de mange trampolinene som var spredt utover hele spillet.... Men det var en fet opplevelse første gang man stod med to pistoler i hendene... håhå, husker godt ROTT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå