Gå til innhold

spill som får frem julestemningen :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som topic tilsier; hvilke spill synes du får frem julestemningen?

har ikke så mange på lager selv...

men Southpark gir vertfall vinterstemning :lol: med masse snøballer og kalkuner :lol:

og juleversjonen av natural fawn killers da :)

... men er på utkikk etter "julestemingsspill", gjerne med multiplayer.

tips meg!

:xmas:

anarchy online ver jul kommer det frem santa leets :D

Lenke til kommentar
Project IGI sine snø brett med store fjell og mye snø. Er så utrolig bra lagd noen av de brettene. Og det at man kan klatre opp på et av de høyeste fjellene og se mot horrisonten hvor millitær baser ol. er, samtidig som snøen drysser overalt...pure magic. Må bare oppleves, selv om det kanskje ikke har samme effekten i dag som det hadde for meg da det først kom ut.

Oh, glemte nesten musikken også, som er ganske stemnings full og passende til snø brettene  :thumbup:

Synd at igi2 ikke ble så bra som det kunne blitt  :thumbdown:

Satan nå fikk jeg lyst til å spille IGI! :w00t:

Åhh.. de brettene.. den musikken.. den stemningen.. Får det ikke bedre enn det :love:

Owoi ja det e bare å bynne å spelle førstemann tel mål :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg mener gamle "point and click" spill, sånn som dott (day of the tentacle), Larry serien osv er spill som får fram julestemningen. Jeg mener gta 3 må være det som ødelegger julestemningen mest. Grunnen til at folk får julestemning av det må være fordi de har spilt det i jula før. :xmas:

Lenke til kommentar
Jeg mener gamle "point and click" spill, sånn som dott (day of the tentacle), Larry serien osv er spill som får fram julestemningen. Jeg mener gta 3 må være det som ødelegger julestemningen mest. Grunnen til at folk får julestemning av det må være fordi de har spilt det i jula før. :xmas:

åh... jah :) point 'n' klick er dønn. spes monkey island og grim fandango

Lenke til kommentar
Jeg husker et spill som her ROTT (Rise of THe Triads)

Var ikke det første skytespill hvor en kunne holde en pistol i hver hånd?

Jepp, stemmer det. Spillet hadde også meget "fotorealistisk" grafikk og masser av blod. Personlig syntes jeg at hele den såkalte realismen forsvant med de mange trampolinene som var spredt utover hele spillet....

Men det var en fet opplevelse første gang man stod med to pistoler i hendene...

Lenke til kommentar

Jeg får skikkelig julestemning av Halo (xbox versjon, altså). Fikk det spillet i julegave hos noen venner og jeg fikk "tilfeldigvis" en xbox av mine foreldrer den jula :) så spillte det jeg det hele jula, det oser av atmosfære... så kjøpte jeg splinter cell og spillte det ut og solgte xbox'en og oppgraderte pc'en :) God jul alle sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...