JKJK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Som topic tilsier; hvilke spill synes du får frem julestemningen? har ikke så mange på lager selv... men Southpark gir vertfall vinterstemning med masse snøballer og kalkuner og juleversjonen av natural fawn killers da ... men er på utkikk etter "julestemingsspill", gjerne med multiplayer. tips meg! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tror jeg har sett en julemod til serious sam Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er konsoll da men ; GTA 3 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jack Rabbit eller noe... Han grønne haren/kaninen som hoppet rundt. X-Mas edition var det også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Brettspill som yatchy, ludo og risk får frem samholdsfølelsen og julestemningen hos meg. Deluxe Ski Jump på pcen er også en klassiker i juletiden. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jack Rabbit eller noe... Han grønne haren/kaninen som hoppet rundt. X-Mas edition var det også Jazz Jackrabbit Genialt plattformspill. Husker jeg spilte det hele tiden for noen år siden. Jazz Jackrabbit 2 synes jeg ikke var like bra som 1'ern. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Husker at PCG hadde med et slikt spill i fjor. Tror det het Santa Claus' Troube, eller noe lignende... Du skal hoppe rundt med nissen og samle gaver! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jazz Jackrabbit (eller noe sånt) er en juleklassiker. Husker jeg var hekta på demoen back in the old days Endret 7. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Finn en gammel Amiga, og få tak Robocod 2. Julespill nr. 1! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Project IGI sine snø brett med store fjell og mye snø. Er så utrolig bra lagd noen av de brettene. Og det at man kan klatre opp på et av de høyeste fjellene og se mot horrisonten hvor millitær baser ol. er, samtidig som snøen drysser overalt...pure magic. Må bare oppleves, selv om det kanskje ikke har samme effekten i dag som det hadde for meg da det først kom ut. Oh, glemte nesten musikken også, som er ganske stemnings full og passende til snø brettene Synd at igi2 ikke ble så bra som det kunne blitt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 NOFL 2, kjøre snøskuter og skyte slemminger med AK i snøen. Aaah... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) vel, hva er JUL? for dere er jul gjerne en kald og gufsen tilværelse oppe i nord, hvor vinden farer hensynsløst og kaster hagl/snø store som poteter på dere. For meg er jul en avslappet periode i et trangt rom som er overfylt av varme og dårlig luft som, etter å motvillig ha blitt sugd inn i kabinettet og inn på prosessor -kjøleribba, sakte blir forverret. nedia. Vil bare få frem at spill som FarCry også kan skape julestemmning, spørs bare hva JUL er. og_ hva er stemmning? ......... edit_ nissen likte det ikke. prøver å forandre alt, ingen reel ytringsfrihet nei, får gjøre mitt beste Endret 7. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Og ingen har nevnt Jul i Skomakergata? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ah! jazz jackrabbit er genialt *må lete frem* og santa brettet på serious sam 2 er jo som noen nevner her litt gøy. Men tenkte på noe "ikke fullt så voldelig" litt skyting i ny og ne er ok... men Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mener å huske jeg spilte en juleversjon av Lemmings for flere år siden. Med julesanger å greier! Husker det satte stemningen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Project IGI sine snø brett med store fjell og mye snø. Er så utrolig bra lagd noen av de brettene. Og det at man kan klatre opp på et av de høyeste fjellene og se mot horrisonten hvor millitær baser ol. er, samtidig som snøen drysser overalt...pure magic. Må bare oppleves, selv om det kanskje ikke har samme effekten i dag som det hadde for meg da det først kom ut.Oh, glemte nesten musikken også, som er ganske stemnings full og passende til snø brettene Synd at igi2 ikke ble så bra som det kunne blitt Satan nå fikk jeg lyst til å spille IGI! Åhh.. de brettene.. den musikken.. den stemningen.. Får det ikke bedre enn det Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Får meg er det Midtown Madness 2 som vekker stemningen. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg husker et spill som her ROTT (Rise of THe Triads) SPilte det på julaften, og da hadde utviklerne lagt inn en julehilsen, mener å huske at det også var noe folk utkledd som nisser i spiller.. (var et fps-spill) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Transport Tycoon Deluxe med vinterlandskap. Funky musikk på kjøpet! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fallout 1! Spilla dette hele den jula Fallout 2 kom ut - så hver gang æ tenke på det spillet, kommer æ i julestemning (Hører med til historien at æ kjøpte Fallout 2 rett over nyttår!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå