DaRe_deVIl Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, har tenkt å overklokke kortet mitt til ett 9700pro, (hvor finner man de omegadriverne?) Og da tenkte jeg at det kanskje hadde vært kjekt med en kjøler. Det er en kjøler på kortet fra før, men jeg aner ingenting av hvor sterk den er. Så vis det er noen andre her med samme kortet som har gjort det sammel eller vet noe om emnet så hadde det vært fint. Har ikke så veldig lyst til å få ødelagt kortet mittt bare pga at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) hvidt du klarrer å modde ditt 440 kort til et ati 9700 kort.....så må du forklare forumet ditt hvordan du klarte det......fordi....miraklenes tid ikke er forbi. edit: mente 420.........hehe Endret 7. desember 2003 av wichtom Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har ikke oppdatert siggen, ja det hadde vært no det Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 lol...... just kidding Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 lol...... just kidding Skjønner såpass da Hehe Ja, men tilbake til det egentlige spørsmålet. Noen som vet noe som kan være til hjelp?? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 denne for eksempel..har den jeg og den funker helt utmerket http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde det vært mulig å bruke den som sitter på.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde det vært mulig å bruke den som sitter på.. skal du klokke kortet,,,ville jeg hatt en bedre kjøler en org.vifta...den går den oxo men det kan bli veeeldig varmt... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan klokke ganske langt med orginal kjøleren faktisk. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, men det kan bli varmt som sagt! Har Gf 4 mx 420 selv, men det er ikke stort det hjelper!!! Hehe! Har trimma det ganske mye!! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva har det med topicen og gjøre neon123 ?! arg, hold deg til topicen Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan klokke ganske langt med orginal kjøleren faktisk. Det var egentlig det jeg lurte på, så det var idiotisk av meg å snakke om å kjøpe vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå