Gå til innhold

Den enlige ged

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelige bilder av geiter , som er noen ålreite dyr ,god ost får man fra dem også .

V1 blir min favoritt , v2 fortjener beskjæring og noe etterarbeid , det er et koselig motiv .

Alec

Lenke til kommentar

Regner med at flokken stoppet bilen fordi den trodde at dere hadde kidnappet den enslige geita. De hadde vel sett at dere hadde snakket med den.

Dessuten, geiter liker ikke innvandrere fra utlandet, har jeg lest i avisen, tror jeg?

V1 for meg. Komposisjonen på V2 viser tydelig at fotografen har vært svært nervøs da han trykket av.

Historien har medført en meget alvorlig hilsen fra meg

+ en stor SUSSS.

Ønsker dere en fortsatt god ferie i geddelandet Norge.

Mvh. Oddvar

Lenke til kommentar

Regner med at flokken stoppet bilen fordi den trodde at dere hadde kidnappet den enslige geita. De hadde vel sett at dere hadde snakket med den.

Dessuten, geiter liker ikke innvandrere fra utlandet, har jeg lest i avisen, tror jeg?

V1 for meg. Komposisjonen på V2 viser tydelig at fotografen har vært svært nervøs da han trykket av.

Historien har medført en meget alvorlig hilsen fra meg

+ en stor SUSSS.

Ønsker dere en fortsatt god ferie i geddelandet Norge.

Mvh. Oddvar

Tror nu du tager fejl...gederne var vilde med at hilse på mig selv om jeg ikke var Nordmand....:-)

Lenke til kommentar

Å nei å nei hvor søt den er! :)

Geiter er intense, innpåslitne, nysgjerrige og sjarmerende dyr. De er flinke å beite og holde landskapet i orden så vi ikke gror helt ned her i landet. :)

Nydelig bilde, V1 altså, V2 ble litt kaos.. ;)

Ja det var skam ren kaos da de stod foran bilen og kikkede som om at her kommer vi nu må I altså lige vente lidt..til vi er gået forbi..:-) Ja den var rigtig kær..faktisk fine farver synes jeg ..takker for din kommentar Helene :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...