Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert landskapsbilde med fin fargepalett .

Skulle kanskje dempet høylyset og lyst opp skyggepartiene litt .

Ellers også kommentert på sony.co.uk .

Alec

Lenke til kommentar

Refsvika, ikke Refvika.

Ikke utypisk Lofoten dette. Du har til nå vært heldig med været. Dessverre blir morgendagen ikke like fotoaktiv tenker jeg, men du har sikkert allerede fylt lagrene med fremtidige bidrag til bildekritikken regner jeg med.

Fint utsnitt med fint lys og mektig, nesten dramatisk natur. Skjæret Roar nevner er jeg faktisk enig i at det forstyrrer komposisjonen litt. Hadde de vært mer av det i bildet ville det kanskje sett bedre ut. Kanskje ville et dedikert vidvinkelobjektiv fanget mer av landskapet.

Har du f.eks. forsøkt deg med panoramabilder?

Hilsen Oddvar

Lenke til kommentar

Grønt ser det ud masser af stemning..kan høre stilheden :-)

Ja her er det fred og ro Suss! ..og ingen mobildekning eller andre forstyrrende ting. ;)

Vi gikk i land her og gikk en tur til en hule i fjellet med hulemalerier i, så her har det faktisk vært mennesker 3000år siden!

Lenke til kommentar

Flott komponert landskapsbilde med fin fargepalett .

Skulle kanskje dempet høylyset og lyst opp skyggepartiene litt .

Ellers også kommentert på sony.co.uk .

Alec

Hei Alec!

Jeg kan prøve å gjøre som du foreslår, himmelen skulle nok ha vært dempet ned litt ja.

Jeg så kommentaren din på Sonysiden også, takk for det. Litt slappt på den siden synes jeg, har det alltid vært sånn?

Lenke til kommentar

Flott utsnitt og komp i fint ly, med god skarphet og farger.

Litt usikker på skjæret ute i venstre bildekant.

Men det var jo der.

Roar

Jeg så at det skjæret var litt rotete, jeg kunne kanskje rett og slett kuttet bildet så det forsvant?

Tusen takk for fin kommentar Roar! Håper du har en fin sommer! :)

Lenke til kommentar

Likte godt dette bildet. Der går kanskje båtturer dit en kan melde seg på? Der er nok mye strøm, og lett å havne langt ut på havet hvis motorstopp.

Hei Helge!

Vi tok organisert raftingtur dit, kjørte langs kysten og så på dyrelivet, blant annet kongeørn. Vi var naturligvis en tur ut på Moskenesstraumen og svirra litt rundt i den. Vel fremme i Refsvika, gikk vi en times tur opp til ei grotte med hulemalerier fra 3000 år siden. (de var ikke veldig gode på tegning, var bare strektegninger av mennesker..)

Raftingbåten var veldig behagelig og fin å sitte på i, tok bølgene som smør.

Når vi kom tilbake til Reine var klokken 22 og det var 22 grader. Alt i alt en utrolig herlig dag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...