InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 noen som vet hvor jeg kan få lagd etches som jeg har laget selv? Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvis du skal ha etches som du har laget selv, så må du jo lage dem selv...? Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 meh... glem det spørsmålet jeg lurer litt på hvor jeg kan få tak i sånne små merker til å ha på kabinettet, sånn som pentium 4 og windows xp...? Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 noen som vet hvor fort microplex.no leverer varer? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 noen som vet hvor fort microplex.no leverer varer? Du har som regel varene 2-3 dager etter du bestiller. Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 hva er best å bruke til å feste vindu med? leste at dobbelsidig teip eller silikon skulle funke bra? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 skruer? men silikon fuge sier pappa at skal funke. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Silikon eller epoxy lim..? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 noen som vet hvor jeg kan få lagd etches som jeg har laget selv? Kansje du burde finne ut korleis du laga en topic også? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ang. første spm. mente du om noen som kunne trykke noen etches som du har tegna??? Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 noen som vet hvor jeg kan få lagd etches som jeg har laget selv? Virkelig et fantastisk formulert spørsmål. Lenke til kommentar
[gaz] Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hva er best å bruke til å feste vindu med? leste at dobbelsidig teip eller silikon skulle funke bra? Det jeg gjorde da jeg festa plexiglasset mitt var at jeg brukte rutelim. Hadde tilgang til det pga at jeg er mekanikerlærling. Rutelim er relativt dyrt å bruke til slikt, men det er billigere lim å få kjøpt som fungerer like godt. Skruer går jo også, men en slipper boring etc.. Bilrekvesita forhandlere eller byggmix butikker eller lignende har slikt lim. Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ang. første spm. mente du om noen som kunne trykke noen etches som du har tegna??? var vel det jeg mente, litt dårlig formulert Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 til topic : jeg leste om noe slik på metku tror jeg, tegnet det på pc'en og printet det ut på et slikt et rart papir. mvh BalleMann Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det er ingen problem og lage selv, ta en papp flate/papir. print ut det du vill ha på et vaqnligt papir, legg det oppå pappen, ta en kniv og kutt det inn i pappen, så legger du pappen på der du vill ha tegninga, så sårayer du på pappen og får det du ville ha. litt dårilig formulering PS har ikke prøvd det selv, vet ikke helt om hvordan resultatet blir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det er ingen problem og lage selv, ta en papp flate/papir. print ut det du vill ha på et vaqnligt papir, legg det oppå pappen, ta en kniv og kutt det inn i pappen, så legger du pappen på der du vill ha tegninga, så sårayer du på pappen og får det du ville ha. litt dårilig formulering PS har ikke prøvd det selv, vet ikke helt om hvordan resultatet blir Det funker fint! Pizzaesker e fint å bruke te sånt. (Helst BigOne) Men eg trur det blir verre å printe det.. Prøv heller å tegne mønsteret på pappen med ein blyant eller penn. Btw: Skift topicen fort, ellers blir tråden stengt. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Btw: Skift topicen fort, ellers blir tråden stengt. Hør, hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg