LunarG Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg må ha ny kjøler til CPU'en min, og hadde samtidig tenkt å klokke opp til forhåpentligvis rundt 3GHz... Testet nettopp en av de nye Aero7-Lite kjølerne til Coolermaster på en Athlon CPU, og den hadde virkelig imponerende ytelse. Så jeg lurer litt på om en Aero4 eller Jet4 kan være et alternativ til den nær legendariske CNPS7000-Cu fra Zalman. Noen som kjenner Aero viftene godt nok til å svare på hvilken som er best? Er klar over at Aero'ene støyer mer, men ved laveste hastighet er de likevel stille nok etter min mening. I allefall med tanke på hvor mye min PC likevel bråker på det nuværende tidspunkt. Og jeg har uannsett ikke råd til å begynne å støydempe noe særlig for tiden. Okay, som oppsummering... Bør jeg kjøpe Aero4 eller Jet4 fra Coolermaster, eller CNPS7000-Cu fra Zalman? På forhånd takk for hjelpen... Sånn litt specs om noen lurer: P4C 2.6GHz@stock speed MSI 875P Neo-FIS2R 2x512MB TwinMOS Twister PC3700 2x120GB Seagate Barracuda 7200.7 SATA@RAID0 1x120GB Seagate Barracuda IV UDMA100 GeForce4 Ti 4200 (låner mens mitt eget Ti4400 er i retur) Stygt gammelt AOpen Maxitower med dårlig luftflyt. Kjører cabriolet... Enermax Silent Series 350W PSU Terratec DMX 6Fire 24/96 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har samme problemet selv Hadde en Aero 7+ i AMD systemet mitt som jeg var veldig fornøyd med, men det virker som om de fleste på forumet her er veldig glad i Zalman CNPS7000-Cu her. jeg skal overklokke en god del selv, og det er jo kjipt å kjøpe en dyr vifte som ikke duger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå