Gå til innhold

Det gror...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt best ved å klikke linken da denne forbannede reklamen jo ligger klint inntil bildet.

Tydelig at det er penga som rår når reklamen er viktigere enn bildepresentasjonen.

Det er kanskje for å press gratispassasjerer som meg som ikke ser noen grunn til å betale for alt det jeg ikke er interessert i av det de har. Kan jo fort drepe sia også på den måten hvis gratispassasjerene forsvinner for da blir det nesten ingen igjen antar jeg..

Tilbake til bildet så ville jeg forsøkt et lite klikk på skarphet for å se om vannet får enda litt mer liv.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Roar !

Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv tilbakemelding .

Apropos den forbannede reklamen , eller visuell støy som jeg velger å kalle det . Har du prøvd Adblocker Plus for IE (32 bit og 64 bit ) ? Akkurat nå når jeg er inne på denne siden min og jeg ser overhodet ingen reklame .

HURRAH ! - måtte det vare .

Har skarpet opp bildet og økt kontrasten noe , men det er tatt med et nedlastet i kameraet "morosamfilter" som heter jevn avspeiling og da fremstår vann noenlunde slik som her .

Det hjalp litt synes jeg .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei sussss !

Takker for hyggelig og positiv kommentar .

Noen av disse appene/effekter som jeg har lastet ned til kameraet synes jeg er vel verdt pengene og er et kreativt hjelpemiddel til å oppnå de resultater jeg er på jakt etter .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...