avo Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Du får billige og til 2-3 tusen for slike. De dyre tilfredsstiller de med svært høye HiFi krav. Da fikk du svar på det du spurte om i starten av denne tråden. Dyr eller billig et er fett for lyden her.Den er digital og upåvirket. Endret 29. juli 2017 av avo Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Det er riktig, men billig fra ebay kan ha så dårlige innmat og lodding at det kan skape problemer. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg hadde en Monoprice HDMI switch, som fungerte automatisk. Den prioriterte slik at hvis inngang 1 var på så var det den som sendte signalet ut, hvis den var av, og HDMI 2 på, så kom den ut. Man kunne også skru denne funksjonen av, og bruke fjernkontrollen til å bytte innganger. Det var ikke noe problem å benytte denne på en inngang på en receiver for å utvide med flere innganger. Det var det jeg brukte den til. Og siden jeg benyttet Logitechs Harmony fjernkontroll, så skjedde alt automatisk med å kun trykke på 1 knapp også, alt etter som hva jeg ønsket å benytte. Endret 3. august 2017 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå