Gå til innhold

Tåke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ver.1 er det jeg absolutt liker best. Her har tåka og speiling laget ei magisk ro som understrekes av ei veibru uten trafikk. Tunnelåpningen er også en viktig

del av komposisjonen.

Magisk farge på sjøen, ikke minst pga. påvirkingen av tåka som speiler seg i den.

Slike bilder gir meg en følelse av evighet.

Mvh Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelige bilder i tåke , jeg har v1 som absolutt favoritt med de fine speilingene og fine pastellfargene .

Alec

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Her var det egentlig meningen at man skulle like versjon 2 best, men tåken har nok letnet noe da fergen over til Andøya startet, og der har jeg sett både bakeri og fyrtårn og krykkje på ugle og mer til. Bru og tunnel er ikke eldre enn at man man husker før veien ble lagt om, og da var det kanskje ikke så dumt likevel og stoppe opp og ta en bilde av det.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Her var det egentlig meningen at man skulle like versjon 2 best, men tåken har nok letnet noe da fergen over til Andøya startet, og der har jeg sett både bakeri og fyrtårn og krykkje på ugle og mer til. Bru og tunnel er ikke eldre enn at man man husker før veien ble lagt om, og da var det kanskje ikke så dumt likevel og stoppe opp og ta en bilde av det.

Høres ut som du sett de meste på Andenes, og lurt at stoppe og knipse tåken ?Ha en fin dag ☺️

Mvh Leif ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...