Underdanie Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hvem opplever den deiligste sexen og får de sterkeste orgasmene. Den underdanige eller den Dominante? Vil tro og opplever selv at den underdanige blir ofte 'pint' leeenge uten å få orgasme. Når orgasmen endelig kommer, tar det ofte helt av for den underdanige. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg har prøvd begge deler. Som underdanig er det klart mest intens seksuell nytelse. I tillegg er det digg å bare totalt slippe kontrollen og la seg rive med. På topp er en intens opplevelse det også, men ikke nødvendigvis rent seksuelt. Det er et aldri så lite adrenalinrush å ha full kontroll og spille på subben som om hun var et instrument. Jeg ville ikke vært noen av opplevelsene foruten. Anonymous poster hash: d9276...13f 2 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg har prøvd begge deler. Som underdanig er det klart mest intens seksuell nytelse. I tillegg er det digg å bare totalt slippe kontrollen og la seg rive med. På topp er en intens opplevelse det også, men ikke nødvendigvis rent seksuelt. Det er et aldri så lite adrenalinrush å ha full kontroll og spille på subben som om hun var et instrument. Jeg ville ikke vært noen av opplevelsene foruten. Anonymous poster hash: d9276...13f Jeg er enig med deg. Jeg er gutt, men subbmissive. Jeg lever rollen fult ut. Jeg fortsatt uerfaren, snart 22, men opplevelsen og følelsen av subbrollen er satt for alltid for meg. Jeg opplevde fra dag en, når jeg startet å utforsket subbrollen, at det var bare meg. Sexen ble mye mer intens og orgasmene ble helt hinnsides. Selvfølgelig tok det litt tid, men allerede første gang holdt jeg på å svime av når orgasmen til slutt kom, etter å blitt pint i over en time. Fra 2-3 sekunders orgasme, varer orgasmen opp i mot 5 minutter når jeg blir pint lenge. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Ja, på bunnen er det helt klart nettopp det du beskriver her som er best. Men jeg liker også å ta igjen på henne jeg da. Anonymous poster hash: d9276...13f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg vil ha Mr.Grey Anonymous poster hash: 79361...668 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg