Mgut Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 skal gå til innkjøp av 1070, men trenger å være referanse pcb på den siden jeg også skal installere vannblokk på den og kortet kan jo heller ikke være så bred at jeg ikke får på side døra på kabinettet. Kabinettet jeg bruker er fractal design nano s. så kan dere være snill å hjelpe meg her vist dette er mulig, har selv prøvd å finne men er usikker. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 ops, så glemte je å skrive hvilke gtx 1070 har referanse PCB`? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Founders Edition. Den har de alle sammen Eks: https://www.komplett.no/product/892075/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1070-founders-edition# Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Jojo vet at den har referanse PCB men har eks noen andre referanse pcb, eksempel har denne referanse pcb selv med en annen kjøler? : https://www.komplett.no/product/892076/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-1070-sc-gaming# Det er det jeg prøver å komme frem til Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Det er jeg litt usikker på, EVGA pleide å kjøre referanse på omtrent alt bortsett fra Kingpin osv. Uansett, skal du slappe på EK-blokk, så tar du den billigste du finner, de er like alle sammen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Menne, hvor mye plass har han ut til sidedøra? Med tanke på slangetilkoblinger kommer jo i tillegg utenfor kortet. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Okei, må gå opp med slangene uansett da Di vil komme i klinsj med psu under ser jeg. Edit: der var jo intimt og sexy egentlig Endret 28. juli 2017 av Trondz1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) mITX og ITX kan bli sexy JayzTwoCents sitt bygg: Ikke fan av fyren, men har ganske god smak Endret 28. juli 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå