Erling01 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Hva er lettest å kjøre av moped og scooter og på hvilken måte er moped/scooter lettere en moped/scooter? Endret 28. juli 2017 av Erling01 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Scooter vil være lettere fordi du ikke trenger å gire. I tillegg sitter man litt greiere/mer behagelig. 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 I tillegg til generelt sett lavere tyngepunkt gjør at scooter føles mer stabil. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 I tillegg til generelt sett lavere tyngepunkt gjør at scooter føles mer stabil. Det der er bare feil. En liten scooter med små hjul føles uendelig mye mer vinglete enn en stor off-roader med 18 og 21-tommers hjul. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Scooter er nok enklest, med "automatgir". Og praktisk med bagasjeplass under setet. Fordelen med en "vanlig moped" er lavere forbruk, tøffere utseende og man slipper å høre den konstante lyden av høyt turtall. Har du planer om å trimme den ville jeg enkelt gått for en "vanlig" moped. Er ikke enig i at scootere føles mere stabil, heller tvert imot. Endret 28. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Scooter vil være lettere fordi du ikke trenger å gire. I tillegg sitter man litt greiere/mer behagelig. Jeg vet det ikke er veldig vanlig, men det er vel fortsatt noen gamle scootere med gir der ute? Lenke til kommentar
Erling01 Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Scooter er nok enklest, med "automatgir". Og praktisk med bagasjeplass under setet. Fordelen med en "vanlig moped" er lavere forbruk, tøffere utseende og man slipper å høre den konstante lyden av høyt turtall. Har du planer om å trimme den ville jeg enkelt gått for en "vanlig" moped. Er ikke enig i at scootere føles mere stabil, heller tvert imot. Trimme? Kan jeg ikke bli oppdaga da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Scooter er nok enklest, med "automatgir". Og praktisk med bagasjeplass under setet. Fordelen med en "vanlig moped" er lavere forbruk, tøffere utseende og man slipper å høre den konstante lyden av høyt turtall. Har du planer om å trimme den ville jeg enkelt gått for en "vanlig" moped. Er ikke enig i at scootere føles mere stabil, heller tvert imot. Trimme? Kan jeg ikke bli oppdaga da?Åjoda. Vet ikke hvordan det er i dag men da jeg kjørte moped for over 10 år siden var det uhørt å kjøre original moped Mulig det har endret seg i dag. På bygda er det farligere å kjøre i 45 enn i fartsgrensen iallefall da alle skal forbi. Men vil jo selvfølgelig ikke oppfordre deg til å bryte loven altså. Endret 29. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Scooter er nok enklest, med "automatgir". Og praktisk med bagasjeplass under setet. Fordelen med en "vanlig moped" er lavere forbruk, tøffere utseende og man slipper å høre den konstante lyden av høyt turtall. Har du planer om å trimme den ville jeg enkelt gått for en "vanlig" moped. Er ikke enig i at scootere føles mere stabil, heller tvert imot. Trimme? Kan jeg ikke bli oppdaga da? Det kan du! Og jeg skulle ikke blitt forundret om du hadde fått en bot større enn om du slo ned en person på åpen gate. Og denne bota ville igjen blitt ingenting i forhold til det du måtte ha betalt om du skulle kollidert og skadet noen for livet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Trimming er verre enn det meste Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Trimming er verre enn det meste Mange belastningsskader av trimming på nyåret og mot bikini sesongen. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Automatmoped (/scooter) er lettest å kjøre, ta ut plomberingen også har du en grei fart på den også. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 I tillegg til generelt sett lavere tyngepunkt gjør at scooter føles mer stabil. Det der er bare feil. En liten scooter med små hjul føles uendelig mye mer vinglete enn en stor off-roader med 18 og 21-tommers hjul. Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå