Gå til innhold

Trådløst HeaDset å anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trådløst kan og være veldig praktisk..

jeg hadde et med 100 M rekkevidde og krystallklar lyd.. praktisk å kunne ligge i hengekøyen på sommeren uten mp3 spiller, men litt upraktisk å måtte gå helt inn for å skifte sang.. jeg hadde et philips SBC HC8412

men det ble ødelagt etter å ha gått i gulvet engang (fra hodet mitt og ned)

praktisk er det.. men mange av dem tåler lite :(

Lenke til kommentar
trådløst kan og være veldig praktisk..

jeg hadde et med 100 M rekkevidde og krystallklar lyd.. praktisk å kunne ligge i hengekøyen på sommeren uten mp3 spiller, men litt upraktisk å måtte gå helt inn for å skifte sang.. jeg hadde et philips SBC HC8412

men det ble ødelagt etter å ha gått i gulvet engang (fra hodet mitt og ned)

praktisk er det.. men mange av dem tåler lite :(

det er det som er probleme jeg har med leding at jeg har det engelt og dra den i gulvet og dem blir ødelagt

Lenke til kommentar

Har selv noen jalla trådeløse jeg kjøpte i syden og de duger til Lan. Er spesielt på Lan at du får nytte av de, men jeg ville aldri i verden brukt et trådløst sett til å høre på musikk. Har prøvd et par trådløse og INGEN slår de gode gamle med ledning. Men så var det den ledningen da, irritasjonsmoment nr 1..

Lenke til kommentar
ledning er ikke greit nei.. :(

skulle gjerne hatt cordless mus og tastatur jeg.. men du får nesten kun pakker med mus og tastatur, eller bare mus.. jeg vil ha en intellieye 4.0 black leather cordless og et vanlig cordless tastatur.. men finner bare de ******* pakkene

men nå er det egenlig snakk om trådløst hodetelefoner

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å si negativt med de er vel erfaringen jeg hadde med et par jeg kjøpte av phillips til 799,- for litt over et år siden.

 

Skulle bruke headsettet på OsloLAN 2002 ... Og det festlige var jo å sitte å spille cs compo... Konsentrert som F*** :wow: for så å få inn Blue, Westlife og Britney Spears fra en eller annen idiot som hadde likt headset :p

 

Men ellers er det jo kjempe kult å kunne spille av musikk på pc og rusle rundt i huset med lyden på øra ;)

Lenke til kommentar

Har SBHC8852 som er toppmodellen til Philips (stereo)...

 

Fungerer greit, men litt for dårlig bass.... SRS funksjonen de har er meget bra.

Rekkevidden er god, og de er gode å ha på seg...

 

Ledning vil alltid være bedre, men igjen så er det ledning da.... :yes:

 

Kjøpte de i Tyskland for 800,- Finner du de her hjemme koster de vel enn ca. 1500,- veil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...